بتاسهم
1401/03/25
11:01
مجمع #ختراک 📌 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران در حال برگزاری است به گزارش همفکران اهم موارد مطرح شده در آن به شرح زیر است...

مجمع


#ختراک



📌 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران در حال برگزاری است به گزارش همفکران اهم موارد مطرح شده در آن به شرح زیر است:



✅ مجمع با حضور ۸۳.۵٪ از سهامداران آغاز به کار نمود.



✅ شرکت ریخته گری تراکتورسازی از زیرمجموعه های شرکت تراکتورسازی ایران است که توان تولید تمام قطعات موردنیاز تراکتور و علاوه بر آن قطعات چدنی مورد نیاز برای سایر صنایع از جمله صنعت خودرو را دارد.



✅ شرکت با داشتن خط تولید با تکنولوژی لاست فوم جزو شرکت های دانش بنیان محسوب می شود که این تکنولوژی صرفا در اختیار کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد.



✅ شرکت جزو بزرگترین شرکت های تولیدکننده قطعات چدنی در خاورمیانه محسوب می شود.



✅ از نظر تنوع تعداد تولید قطعات مختلف در دنیا جزو بهترین ها هستیم.



✅ ۷۰٪ از فروش شرکت به شرکت های گروه از جمله تراکتورسازی و شرکت های وابسته به آن انجام می شود. ۳۰٪ از فروش به صورت صادراتی است که عمدتا کشورهای اروپایی مقصد صادرات هستند. همچنین دسته سوم مشتریان سایر صنایع داخلی از جمله خودروسازی هستند.



✅ در سال گذشته ۵۱ هزار تن تولید داشته ایم که رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می دهد. فروش نیز ۵۲ هزار تن بوده است. فروش داخلی ۴۱ هزار تن بوده است و ۱۱ هزار تن نیز صادرات انجام شده است.



✅ در سال ۱۳۹۷ صادرکننده نمونه سال بوده ایم و انتظار داریم امسال نیز صادرات شرکت افزایش یابد.



✅ تراز تجارت شرکت مثبت است و در سال های اخیر با افزایش صادرات و کاهش واردات افزایش یافته است.



✅ در ۱۴۰۰، میانگین قیمت صادراتی شرکت ۱.۳ دلار به ازای هر کیلوگرم بوده است.



انتهای خبر

0
0