آکادمی هلاکوئی
1400/03/17
13:59
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۷ خرداد)

بیت کوین در حدود ۳۶ هزار دلار آرام…

بیت کوین در حدود ۳۶ هزار دلار آرام گرفت


چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده اول بازار، روزهای چندان خوبی نبود. در واقع، بیت کوین که روز پنجشنبه دوباره به مر ۴۰۰۰۰ دلار نزدیک شده بود، موفق به عبور از این سطح نشد.


همانطور که می دانید، یکی دیگر از توییت های جنجالی ایلان ماسک نوساناتی جدی را به همراه داشت و BTC را تا چند هزار دلار پایین آورد. این شرایط دیروز بدتر شد و ارز رمزنگاری شده برتر بازار به زیر ۳۵۰۰۰ دلار رسید.


از آن زمان ، این دارایی موفق شده است تاحدودی سطوح قبلی خود را بازیابی کند و بالاترین سطح قیمت روزانه خود را در حدود ۳۷۰۰۰ دلار به ثبت برساند. با این حال، پس از آن، قیمت بار دیگر کاهش یافت و به سطح فعلی خود در حدود ۳۶۰۰۰ دلار رسید.


ارزش بازار بیت کوین هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد دلار است، در حالی که چیرگی این ارز بر بازار به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.


رکود نسبی آلتکوین ها


آلتکوین ها که معمولا حرکت های نوسانی بیشتری نسبت به رهبر خود نشان می دهند، از دیروز تا حدودی راکد مانده اند. اتریوم چند روز قبل تا زیر تراز ۲۵۰۰ دلار افت کرد اما بیشترین بخش این زیان را جبران کرد و حتی دیروز به ۲۸۰۰ دلار نزدیک شد. با این وجود نتوانست بر این مقاومت غلبه کند و در حال حاضر با قیمت ۲۷۵۰ دلار ترید می شود.


بایننس کوین نیز طی یک هفته گذشته شاهد نوسانات شدیدی بود و حتی تا زیر ۳۷۰ دلار سقوط کرد. پس از آن با رسیدن به تراز ۴۲۰ دلار وضعیت خود را بهبود بخشید. هرچند از دیروز کمی اصلاح شده و در حدود ۴۰۰ دلار را گرفته است.


Cardano ، DOGE ، Ripple و Polkadot سودهای جزئی به دست آورده اند، در حالی که UNI ، ICP ، BCH و LINK امروز به رنگ قرمز هستند. شایان ذکر است که سولانا در بین ارزهای دارای سرمایه بازار زیاد، چشمگیرترین عملکرد را در تایم فریم ۲۴ ساعته نشان داده است. SOL از دیروز تقریبا ۱۰٪ جهش کرده و به بالای ۴۳ دلار رسیده است.


بازار 17 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (17 خرداد)

امروز وضعیت در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کم و متوسط نیز آرام بوده است. تزوس در این میان با ۱۲ درصد رشد، بیشترین سود را کسب کردهو به ۴ دلار نزدیک شده است. پس از آن نیز، Nexo (۸٪), Polygon (۶٪), Fantom (۶٪) و Algorand (۵٪) امروز افزایش قیمت را تجربه کرده اند. در مقابل، LEO (-۵٪), Klaytn (-۴٪), VeChain (-۴٪) و SushiSwap (-۳٪) مقداری از ارزش خود را از دست داده اند.


در نتیجه، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده در حدود ۱.۶۵۰ تریلیون دلار ثابت مانده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotat


انتهای خبر

0
0