آکادمی هلاکوئی
1400/03/13
13:25
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۳ خرداد)

بیت کوین ۳۹ هزار دلار را لمس کرد…

بیت کوین ۳۹ هزار دلار را لمس کرد


ارز رمزنگاری شده اول بازار، طی چند روز گذشته با قرارگرفتن در محدوده ۳۶۰۰۰ تا ۳۷۵۰۰ دلار، دوران هیجان انگیزی را سپری کرد. این سطوح قیمت پس از سقوط قیمت در روزهای آخر هفته به زیر ۳۳۵۰۰ دلار حاصل شدند.


بیت کوین سرانجام دیروز موفق شد مقاومت ۳۷۰۰۰ دلاری را قاطعانه پشت سر بگذارد. در ساعات بعدی، گاوها تلاش خود را بیشتر کرده و BTC را به حدود ۳۹۰۰۰ دلار رساندند. این بالاترین قیمت این ارز رمزنگاری شده از ۲۸ می (۷ خرداد) تاکنون است.


علی رغم اصلاح چند صد دلاری پس از لمس این سطح، ارزش بازار بیت کوین از مرز ۷۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.


اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از آن هستند که مقاومت بعدی پیش روی گاوها در تراز ۴۰۰۰۰ دلار و پس از آن ۴۰۷۶۵ و ۴۱۲۰۰ دلار هستند. در مقابل، در صورتی که خرس ها دوباره کنترل اوضاع را در دست بگیرند، سطوح حمایتی ۳۸۰۰۰، ۳۵۱۰۰ و ۳۴۷۶۰ دلار می توانند کمک کننده باشند.


دوج کوین از ۰.۴ دلار گذشت


اکثر آلتکوین ها که روزهای پایانی هفته شاهد افت قیمت بودند، روند رو به رشد بیت کوین را تقلید کردند. بعد از آنکه اتریوم روز یکشنبه به زیر ۲۱۰۰ دلار سقوط کرد، از آن زمان به بعد بیش از ۷۰۰ دلار افزایش یافت. در نتیجه این تغییرات، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بالاتر با قیمتی بالاتر از ۲۸۰۰ دلار ترید می شود.


بایننس کوین نیز آخر هفته گذشته به شدت سقوط کرد و به زیر ۳۰۰ دلار رسید، اما با بهبودی چشمگیر، کاملا بالاتر از ۴۰۰ دلار قرار گرفت.


ر1 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (13 خرداد)

دوج کوین یکی دیگر از ارزهای موفقی است که از دیروز و پس از لیست شدن در Coinbase Pro روندی صعودی در پیش گرفته است. در مقیاس ۲۴ ساعته DOGE حدود ۱۰ درصد رشد کرده و از مرز ۰.۴ دلار گذشته است.


پولکادات پس از افزایش ۱۵ درصدی بیشترین رشد را در بین ۱۰ ارز برتر بازار نشان داد. در نتیجه، DOT اکنون نزدیک به ۳۰ دلار قیمت دارد. ریپل ، کاردانو ، یونی سوآپ ، چین لینک ، بیت کوین کش و لایت کوین نیز همگی امروز به رنگ سبز هستند.


سرمایه تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده نیز از روز یکشنبه ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و از ۱.۷ تریلیون دلار گذشته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0