اقتصاد آنلاین
1400/05/10
14:04
سهام پالایش نفت تهران ۹۰۰تومان را لمس کرد

سهام پالایش نفت تهران با افت قیمت رو به رو شد و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت. همچنین این نماد شاهد ۶میلیارد تومان خروج پول شد.

اقتصادآنلاین- سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران برخلاف روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۲.۴درصد افت کرد. همچنین «شتران» به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.


«شتران» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۹۳۰تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش سهام این شرکت نزولی پیش رفت و در نهایت در محدوده ۹۰۰تومان تومان به کار خود پایان داد. همچنین این نماد با تاثیر ۴۱۳واحدی، بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل برجای گذاشت. گفتنی است گروه فرآورده‌های نفتی دومین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بود. این نماد نیز با خروج پول ۶میلیارد تومانی مواجه شد.


سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۰۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۵درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۶۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۱۰۰ریال آغاز خواهد کرد.


ارزش معاملات امروز «شتران» به حدود ۶۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۶درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۱۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۵میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۳هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۶۷۴هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۲۴هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۵۵۱هزار سهم بود.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


شتران10مرداد
انتهای خبر

0
0