آکادمی هلاکوئی
1401/03/26
10:30
یاهو رویدادهای متاورس را برای ساکنان هنگ کنگ راه اندازی می کند

یک روز پس از آن که پلتفرم متا…

یک روز پس از آن که پلتفرم متا برنامه های متاورس خود را برای هنگ کنگ ترسیم کرد، یاهو مجموعه ای از فعالیت های مرتبط با متاورس و NFT را در این منطقه اعلام کرده است.


یاهو، یک شرکت رسانه اینترنتی مستقر در ایالات متحده، فاش کرد که میزبان مجموعه ای از رویدادها و کنسرت های مجازی برای ساکنان هنگ کنگ در متاورس دیسنترالند خواهد بود.


به گفته لوراین چیونگ(Lorraine Cheung)، رئیس مخاطبان یاهو هنگ کنگ،بیان نمود که این شرکت، متاورس را به عنوان یک جایگزین جذاب برای ساکنان هنگ کنگ می‌بیند که به دنبال مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی هستند، در حالی که محدودیت‌های پاندمی همچنان به قوت خود باقی است. روز پنجشنبه هفته گذشته، دستوری در سراسر کشور ارائه شد که بر اساس آن باید آزمایش کووید منفی برای ورود به تمام مکان‌های عمومی مانند بارها و رستوران‌ها ارائه شود.


ما امیدواریم که بتوانیم از متاورس برای ارتباط افراد بدون توجه به زمان و مکان فیزیکی استفاده کنیم.


یاهو همچنین یک نمایشگاه توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام The Abyss of Kwun Tong راه اندازی خواهد کرد که در آن هنرمندان محلی عملا محله تاریخی Kwun Tong را که به شدت تحت تاثیر توسعه مجدد قرار گرفته است، بازسازی می کنند.


Leung Ching-hsuan تهیه کننده خلاق گفت که هدف از نمایشگاه NFT ،حفظ بشریت با استفاده از فناوری است.


شرکت‌های بزرگ به طور فزاینده‌ای از متاورس استقبال می‌کنند و شرکت مشاوره بین‌المللی مک‌کینزی گزارشی را در این هفته منتشر کرد که پیش‌بینی می‌کند هزینه‌های مرتبط با متاورس تا سال ۲۰۳۰(۱۴۰۹) نزدیک به ۵ تریلیون دلار خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0