آکادمی هلاکوئی
1400/06/19
16:01
رویداد های کریپتو و بلاک چین ۱۶ مهر(۸ اکتبر)

هفته بلاک چین خلیج (Gulf Blockchain Week ۲۰۲۱)…

هفته بلاک چین خلیج (Gulf Blockchain Week ۲۰۲۱)

گروه های NexChange ،Evolution و EcoX با افتخار، هفته بلاک چین خلیج ۲۰۲۱ را در دبی برگزار می کنند. جامعه جهانی بلاک چین در بزرگترین شهر امارات متحده عربی در یک کنفرانس برتر برای بحث در مورد آخرین تحولات صنعت و تقویت شهرت دبی به عنوان یک رهبر فناوری جهانی، گرد هم می آید.


صدها نفر از متخصصان، سرمایه گذاران و رهبران تجاری مشهور جهان در این کنفرانس گرد هم می آیند و دستور کار بلاک چین را برای کل منطقه تعیین می کنند و نقش تاثیرگذار آن در توسعه و نوسازی منطقه خلیج را مورد ارزیابی قرار می دهند.


سخنرانان برجسته:

جاستین سان، موسس ترون؛ مدیرعامل Bittorrent منس هارمون، هم بنیانگذار و مدیرعامل، Hedera Hashgraph برایان بهلندورف، مدیر اجرایی، The Linux Foundation نیک اسپانوس، پیشگام بیت کوین، هم بنیانگذار، Zap زمان رویداد: ۸-۱۴ اکتبر(۱۶-۲۲مهر)


مکان: دبی، امارات متحده عربی


بازدید از وبسایت



کنفرانس CoinAgenda خاور میانه و آفریقا ۲۰۲۱

سری کنفرانس CoinAgenda، سرمایه گذاران بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده را به یکدیگر متصل می کند. از سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳)، رویدادهای ما در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی راهی منحصر به فرد برای یادگیری و ایجاد ارتباط با بنیانگذاران و سرمایه های برجسته این صنعت ارائه می دهد.


کنفرانس امسال، سرمایه گذاران بلاک چین و رمزارزها را با فرصت های استارت آپ و ICO در منطقه خاورمیانه و آفریقا مرتبط می کند.


زمان رویداد: ۸-۱۰ اکتبر(۱۶-۱۸مهر)


مکان: دبی، امارات متحده عربی


بازدید از وبسایت


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoevents

انتهای خبر

0
0