آکادمی هلاکوئی
1399/11/28
03:20
بلاک چین (Verge (XVG از یک reorg شش ماهه رنج می برد!

بلاک چین Verge (XVG) یک سازماندهی دوباره بلاک…

بلاک چین Verge (XVG) یک سازماندهی دوباره بلاک یا reorg را تجربه کرده است که باعث ایجاد اختلال در آن شده است. آنتونی کالوز از Coin Metrics از اولین کسانی بود که متوجه این reorg شد و اظهار داشت که حداقل ۵۶۰ بلاک درگیر شده اند. او در توئیتر خود اعلام کرد: “نود (ما) بر روی یک زنجیره جدید است که آخرین جد مشترک آن با زنجیره قبلی به ماه ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر/مرداد ۹۹) بر می گردد.”


لوکاس نوزی، یکی دیگر از محققان Coin Metrics نیز اظهار داشت که این reorg باعث شد تراکنش های ۲۰۰ روز Verge ناپدید شود. او افزود که تا امروز این احتمالا عمیق ترین reorg در میان ۱۰۰ بلاک چین برتر می باشد.


اینکه قرار است این مشکل تداوم داشته باشد جای بحث دارد. هاسو از Uncommon Core می گوید که این مساله آنقدرها هم بد نیست. او خاطر نشان می کند که اپراتورهای گره ی Verge می توانند به راحتی «زنجیره ی حمله کنندگان را ریجکت کند و زنجیره قبلی را بازیابی و جایگزین کند.»


از سوی دیگر، نیک کارتر از Coin Metrics اعلام کرده است که راه حلی وجود ندارد. او معتقد است که اگرچه جامعه می تواند بلاک چین را دستی ریست کند، « Verge کاملا از بین رفته است.» او بر این نکته تاکید کرد که رشد اندک قیمت XVG از سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۵) تا کنون بیانگر این است که حل این مشکل، به صرفه نیست.


جامعه ی Verge در مورد این مساله توضیحی نداده است و قیمت XVG نیز در زمان انتشار این خبر، تحت تاثیر این reorg قرار نگرفته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0