ارزینکس
1400/04/02
12:13
💢 صرافی نهادی باکت، کارت اعتباری دبیت‌کارت رمزارزی ارائه می‌دهد 🔘 دبیت کارت‌ها-Debit card کارت‌هایی متصل به یک حساب بانکی هستند که می‌توانید به ان...

💢 صرافی نهادی باکت، کارت اعتباری دبیت‌کارت رمزارزی ارائه می‌دهد



🔘 دبیت کارت‌ها-Debit card کارت‌هایی متصل به یک حساب بانکی هستند که می‌توانید به اندازه موجودی حساب از آن‌ها استفاده کنید. یکی از مزیت‌های این کارت‌ها این است که خریدها محدود می‌شود و از بدهی‌های آخر ماه خبری نیست.صرافی بین‌قاره‌ای باکت-Bakkt، یک کارت اعتباری نقدی معرفی کرده است که به مشتریان امکان می‌دهد برای خریدها از رمزارزها استفاده کنند. در اطلاعیه روز سه‌شنبه، باکت اعلام کرده که دارندگان کارت می‌توانند بدون انتظار برای تبدیل رمزارزها به فیات، از حساب‌های Bakkt خود بیت‌کوین هزینه کنند. مدیر عامل Bakkt، گاوین مایکل-Gavin Michael می‌گوید: "اکنون کاربران به جای فروش و انتظار برای انتقال به یک بانک، می‌توانند به راحتی وارد فروشگاه مورد علاقه خود شوند،روی Bakkt Card خود کلیک و خرید کنند.ساتن بنک-Sutton Bank، یکی از اعضای شرکت بیمه سپرده فدرال، این کارت اعتباری را تحت مجوز ویزا-Visa صادر می‌کند.



🔘 انتشار دبیتکارت پس از آن اتفاق افتاد که Bakkt در ماه مارچ اعلام کرد یک برنامه پرداخت دارایی دیجیتال را راه‌اندازی کرده است.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0