آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
00:10
انتشار توکن های NFT در پالی گان، توسط استفن کری، قهرمان NBA!

در ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر)، قهرمان سه گانه NBA…

در ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر)، قهرمان سه گانه NBA و MVP ، استفن کری(Stephen Curry)، ۲۹۷۴مین پرتاب سه امتیازی خود را به ثمر رساند و رکورد “ابدی” را توسط هال آف فیمر ری آلن (Hall of Famer Ray Allen) شکست. در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، این لحظه، هیچ شانسی برای اجتناب از جاودانه شدن از طریق کلکسیون های دیجیتالی ندارد.


استفن کری و آندر آرمر (Under Armour)، دراپ NFT را منتشر کردند


برای جشن گرفتن این دستاورد برجسته، کری از گلدن استیت واریورز (Golden State Warriors)، تصمیم گرفت کفش های کتانی را که در طول این بازی پوشیده بود، عرضه کند.


پلیگان - انتشار توکن های NFT در پالی گان، توسط استفن کری، قهرمان NBA!

به این ترتیب، ۲,۹۷۴ توکن NFT که کفش جنسیس کری فلو (Genesis Curry Flow) توسط Under Armor را به نمایش می‌گذارند، برای فروش در بازارهای کلکسیونی دیجیتال موجود است. به گفته نمایندگان Under Armor، همه کفش ها را می توان در سه متاورس گالا گیمز (Gala Games)، دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (Sandbox) استفاده کرد.


به گفته منابع ESPN، تعداد ۲۰۰ توکن NFT به افرادی که آقای کری را در سفر او دنبال کردند، از جمله مربیان، دوستان، معلمان و جامعه هواداران Warriors، اهدا خواهد شد.


در حالی که قیمت های اولیه از ۳۳۳ دلار شروع می شد، در حال حاضر، NFT های آقای کری در اپن سی (OpenSea) با پرمیوم های هنگفت معامله می شوند.


اپن.سی - انتشار توکن های NFT در پالی گان، توسط استفن کری، قهرمان NBA!

علاقه مندان به NFT می توانند گران ترین کالای این مجموعه را به قیمت ۹۱۰۰۰ دلار در زمان انتشار این مطلب، خریداری کنند.


قهرمان بسکتبال، کهنه سرباز NFT


همچنین، NFT های این مجموعه به ابتکار خیریه “بخور. بیاموز. بازی کن(Eat. Learn. Play)” را که هدف آن “باز کردن پتانسیل” کودکان است، تقویت می کند.


در حالی که اکثر سلبریتی ها در اواخر سال ۲۰۲۱(پاییز ۱۴۰۰)، وارد دنیای هیجان و شیدایی NFT شدند، استفن کری در این بخش، جدید نیست. در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷)، او اولین کریپتو کیتی (CryptoKittie) تحت حمایت افراد مشهور را تایید کرد.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده است، این اسطوره ی بسکتبال در ماه سپتامبر(شهریور) به فضای Web۳ بازگشت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0