فارس نیوز
1400/04/01
13:44
ریزش سنگین ارزهای مجازی/ بیت‌کوین در کمترین قیمت دو هفته اخیر

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع ۴.۴ درصد کاهش یافت. البته دیگر ارزها ریزش بسیار سنگین‌تری را تجربه کردند به گونه‌ای دوج کوین ۲۶ درصد سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶ درصد کاهش یافت و هم اکنون حدود ۳۱ هزار و ۶۰۰ دلار در حال معامله است.


این قیمت نسبت به هفت روز پیش ۲۰.۶ درصد پایین تر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۶۰۲ میلیارد دلار رسانده است. در همین مدت ۱.۵۵۵ میلیون بیت کوین در بازار جهاین با ارزش ۵۰ میلیارد دلار خرید و فروش شده است.


هم اکنون تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار به ۱۸ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۲۵ واحد رسیده است. دیگر ارزهای مجازی اما سقوط بسیار سنگین‌تری را به ثبت رساندند به گونه‌ای که اتریوم ۷.۲ درصد ریخت، و کانال ۲ هزار دلاری را از دست داد و حالا ۱۸۷۸ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود که نسبت به هفته پیش هم ۲۷ درصد پایین‌تر است.


باینانس کوین هم ۱۶.۲ درصد سقوط کرد و با آمدن زیر ۳۰۰ دلار ۲۶۷ دلار در هر واحد قیمت‌گذاری شده است. ریپل هم ۱۶.۳ درصد ریخت و هم اکنون ۵۸ سنت خرید و فروش می‌شود.


یکی از ارزهایی که بیشترین افت قیمت را در بازار امروز داشت دوج کوین بود که ۲۶.۵ درصد سقوط را فقط در ۲۴ ساعت به ثبت رسانده و قیمت آن از حدود ۲۸ سنت در معاملات دیروز به ۱۸ سنت در معاملات امروز رسیده است. این قیمت نسبت به هفته پیش ۴۱ درصد پایین‌تر است.


به طور کلی بازار جهانی ارزهای مجازی کاهش ارزش ۷.۳ درصدی داشته و به ۱۲۸۴ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی در حال معامله هم به ۱۰ هزار و ۵۵۹ نوع رسیده است.


انتهای پیام/


انتهای خبر

0
0