آکادمی هلاکوئی
1401/01/10
09:40
نسخه به روزرسانی شده کیف پول متاماسک برای کاربران آیفون منتشر شد

به گزارش کوین تلگراف، روز سه‌شنبه تیم ConsenSys…

به گزارش کوین تلگراف، روز سه‌شنبه تیم ConsenSys مجموعه ای از به‌روزرسانی‌های کیف پول متاماسک (MetaMask) را برای کاربران “آیفون” و “اپل پی” منتشر کرده است. ویژگی اصلی اضافه شده در این نسخه، قابلیت خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت های بانکی یا اعتباری از طریق تلفن همراه است. به این ترتیب، برای خرید رمزارزها دیگر نیازی به انتقال اتریوم (ETH) از یک صرافی متمرکز مانند کوین بیس به اپلیکیشن متاماسک نخواهد بود.


گفتنی است که متاماسک برای پشتیبانی از تراکنش های کارت های بانکی و کارت های اعتباری از دو درگاه پرداخت Wyre و Transak استفاده می کند. کاربران اکنون می توانند از ویزاکارت و مسترکارت های ذخیره شده در Apple Pay برای خرید اتر (ETH) و واریز روزانه حداکثر ۴۰۰ دلار به کیف پول خود استفاده کنند. طبق داده های موجود، ظاهرا هزینه‌های گس در این روش کمتر است و طبق آنچه در توییت‌های متاماسک ادعا شده است، حتی ممکن است برخی از تراکنش‌ها در صورت پردازش در یک بلاک چین خصوصی بدون پرداخت کارمزد انجام شوند.


مدتی است که امکان خرید استیبل کوین های USDT، USDC و DAI در شبکه اصلی اتریوم در متاماسک از طریق Transak وجود دارد. آخرین به روز رسانی ها، به کاربران اجازه می دهد تا حواله های بانکی خود را انجام داده و از کارت های اعتباری یا دبیت کار خود برای خرید بیش از ۶۰ رمزارز جهانی استفاده کنند. به گفته این شرکت، کاربران آمریکایی می توانند توکن های بومی فانتوم و آوالانچ را هم اکنون خریداری کنند. روش های دقیق پرداخت و کارمزدها بسته به مکان کاربر، متفاوت خواهند بود.


علاوه بر این، به دلیل درخواست های بالای کاربران، ویژگی ” Apple Dark Mode” به این کیف پول افزوده شده است. به عبارت دیگر، درصورتی که کاربر در سراسر سیستم عامل آیفون خود حالت تاریک را فعال کرده باشد، این حالت به طور خودکار در برنامه متاماسک نیز فعال می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0