آکادمی هلاکوئی
1400/07/23
19:00
همکاری ترون با سونی برای افزایش تجربه بازی در بلاک چین

بیانیه مطبوعاتی سان فرانسیسکو در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱(۲۳…

بیانیه مطبوعاتی سان فرانسیسکو در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱(۲۳ مهر) ترون ، یکی از بزرگترین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین در جهان ، امروز از همکاری آینده خود با سونی(Sony Interactive Entertainment) خبر می دهد.


ترون(Tron) بلاک چین و تخصص خود را در اختیار این شرکت بازی سازی قرار می دهد تا بتواند خریدهای درون بازی ، تجارت اقلام درون بازی و تسهیل پرداخت های سریع و فرامرزی را در زیرساخت ترون انجام دهد.


سونی در زمینه فناوری بلاک چین پیشتاز بوده است و از سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵)شروع به آزمایش این فناوری کرد و توسعه بیشتر سیستم مبتنی بر بلاک چین را برای مدیریت حقوق دیجیتال در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷) آغاز کرد.


بلاک چین تخریب یا جعل داده ها را دشوار می کند و برای مدیریت داده ها و حقوق مناسب است. با این حال ، این فناوری دارای پتانسیل عظیمی برای صنعت بازی است ، همانطور که با رشد سریع بازی های بلاک چین و مدل های تجاری بازی برای کسب درآمد نشان داده شده است.


بزرگترین چالش هنگام ایجاد شرکت های بازی مبتنی بر بلاک چین ، مشکلات مقیاس پذیری و هزینه های بالای تراکنش است. بنابراین ، تیم سونی تصمیم گرفت که آزمایش بلاک چین ترون را برای بهبود بالقوه تجربه کاربر آغاز کند.


جیم رایان(Jim Ryan) ، رئیس و مدیرعامل SIE تاکید کرد: “هنگام ساختن یک بازی ، تجربه بازی در مرکز همه کارهایی است که انجام می دهیم. بنابراین ، ما می خواهیم تمام معاملات مربوط به ارزش را تا حد امکان بدون هزینه ای بدون فدا کردن مزایای بلاک چین ، ساده کنیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با بنیادترون همکاری کنیم تا از اکوسیستم بلاک چین آنها برای توسعه بیشتر بازی ها استفاده کنیم. “


ماموریتی برای تسهیل راه های مقرون به صرفه برای به اشتراک گذاری محتوا ، ترون سرمایه گذاری زیادی را برای توسعه بازوی بازی خود در سال جاری آغاز کرده است ، که با راه اندازی استاندارد توکن NFT TRC-۷۲۱ در مارس ۲۰۲۱ (اسفند۱۳۹۹)تسهیل شده است. فعال کردن بازی روی بلاک چین تاثیر زیادی بر مالکیت اقلام درون بازی دارد.


جاستین سان ، مدیرعامل بنیاد Tron می گوید: “به محض اینکه موارد درون بازی را به NFT تبدیل کنید ، مالکیت واقعی و قابل اثبات بازی را در اختیار گیمرها قرار می دهید ، در حالی که در یک محیط بازی متمرکز ، این مالکیت از نظر فنی در هر صورت قابل لغو است. علاوه بر این ، داشتن اقلام به عنوان NFT این امکان را فراهم می کند که آنها را در بازی ها ، در بازارها و حتی خارج از بازی ، خرید و فروش کنید و از سرمایه بهتر استفاده کنید. ما خوشحالیم که سونی از بلاک چین Tron برای بهره مندی از این ویژگی ها استفاده می کند. “


سونی از بلاک چین Tron برای تسهیل پرداخت های درون بازی استفاده می کند و اقلام بازی موجود را به زنجیره می آورد و در نظر دارد که برخی از این موارد را از طریق بازار جدید توسعه یافته و رسمی NFT مبتنی بر Tron که با همکاری DeFine ساخته شده است ، آغاز کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0