آکادمی هلاکوئی
1401/01/30
18:00
توسعه دهنده بازی های ویدیویی آتاری، از دنیای رمزارزها فاصله می‌گیرد

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، قیمت…

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، قیمت توکن آتاری (ATRI) که مبتنی بر بلاکچین اتریوم می باشد، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است. این توکن ۹۸.۴ درصد از اوج رکورد خود پایین تر می باشد.


این افت بزرگ پس از آن اتفاق افتاد که آتاری، یکی از نمادین ترین برندها در صنعت بازی، با اعلام خاتمه برای تمام قراردادهای خود با گروه ICICB و زیرمجموعه های آن در یک پست وبلاگی در روز دوشنبه، از دنیای رمزارزها فاصله گرفت.


گروه ICICB برای راه‌اندازی زیرمجموعه های زنجیره ای آتاری و راه اندازی مشترک توکن ATRI، با این توسعه دهنده مشهور بازی همکاری کرده است.


قرار بود این توکن به نماد مرجع صنعت سرگرمی تبدیل شود. این شرکت همچنین صرافی غیرمتمرکز آتاری را راه‌اندازی کرد و به کاربران اجازه داد توکن‌های ATRI، ETH و FTM را مبادله کنند. همچنین در فوریه گذشته (بهمن ۱۴۰۰)، آتاری یک همکاری استراتژیک با Polygon، یک راه حل محبوب لایه ۲ که بر روی اتریوم ساخته شده است، اعلام کرده بود.


به دلیل فسخ قرارداد، گروه ICICB دیگر قادر به استفاده از مارک های آتاری “به هیچ وجه” نیست. این شرکت هشدار داده است که وب‌سایت، وایت پیپر و کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط با این توکن، بدون مجوز و غیرقانونی هستند. علیرغم قطع رابطه با گروه ICICB، آتاری می‌گوید که همچنان مشتاق رمزارزها و بلاکچین است، به همین دلیل است که تصمیم گرفته است یک توکن اختصاصی جدید را برای دارندگان ATRI موجود توزیع کند.


آتاری که در دهه‌های ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ بر بازار بازی های ویدیویی تسلط داشت، تلاش کرده است تا نام تجاری خود را با دنیای رمزارزها، توکن های NFT و دیگر سرمایه گذاری ها زنده کند تا به یک شرکت بلاکچین آینده نگر تبدیل شود. سال گذشته، آتاری از یک کازینو رمزارزی با محوریت بازی های خود رونمایی کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0