آکادمی هلاکوئی
1401/04/20
03:30
نظر بنیانگذار کاردانو در مورد خروج ایلان ماسک از معامله خرید توییتر

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو معتقد است…

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو معتقد است که ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا ممکن است در خروج از قرارداد توییتر با مشکلاتی مواجه شود.


بر اساس گزارش ها، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بنیانگذار اسپیس ایکس، با ارسال نامه فسخ در روز جمعه، در تلاش است تا به توافق خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار پایان دهد. او ادعا می‌کند که این شرکت در ارائه اطلاعات کاربران در مورد تعداد حساب‌های خودکار، معروف به ربات‌های اسپم، در پلتفرم خود تحریف کرده است. این امر به ناچار زمینه را برای یک نبرد حقوقی طولانی فراهم می‌کند. برت تیلور (Bret Taylor)، رئیس هیئت مدیره توییتر، این موضوع را در توییتی اعلام کرد.


کارشناسان قضایی پیش‌بینی می‌کنند که این اختلاف حقوقی ممکن است به توافقی ختم شود که در آن ماسک مجبور به خرید توییتر، احتمالا با شرایط اصلاح‌شده، شود.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، پیشنهاد ساخت یک پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز را به ایلان ماسک ارائه کرده بود.


اظهارات اخیر بنیانگذار کاردانو ممکن است به این معنی باشد که چنین پیشنهادی ممکن است تا زمانی که تصمیم مهمی در مورد معامله توییتر گرفته شود، متوقف شود.


کوین هارت وارد متاورس کاردانو می‌شود


کوین هارت (Kevin Hart)، سلبریتی مشهور آمریکایی قرار است وارد متاورس کاردانو شود. این کمدین برنامه هایی را برای استفاده از Virtua برای ساخت یک متاورس فاش کرد. Terra Virtua و کاردانو برای توسعه بازار Virtua NFT در ماه آوریل (فروردین)، با Cardano Island به عنوان نماینده متاورس کاردانو همکاری کردند.


کوین هارت به جمع دیگر افراد مشهور آمریکایی مانند مارتین لارنس (Martin Lawrence) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg) می‌پیوندد که NFT های خود را نیز در کاردانو راه‌اندازی کرده‌اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0