آکادمی هلاکوئی
1400/03/25
19:40
تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC)؛ سه شنبه ۲۵ خرداد

رمزارز پالی‌گان (MATIC) در کمتر از چهار روز…

رمزارز پالی‌گان (MATIC) در کمتر از چهار روز تقریبا ۴۷٪ رشد قیمت را تجربه کرد. این روند روبه بالا درست قبل از سطح مقاومت ۱.۷۳۹ دلاری متوقف شد. با این حال ، بسته شدن قاطع قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۱.۵۸۷ دلار اطمینان می دهد که هرگونه روند اصلاح بالقوه احتمالا کوتاه مدت خواهد بود. در بدترین سناریوی نزولی ممکن ، این رمزارز می تواند با ۱۱ درصد افت به سطح حمایت ۱.۴۶۵ دلاری کاهش یابد.


سرمایه گذاران می توانند انتظار بازگشت خریداران را داشته باشند. خریداران می توانند روند صعودی پالی‌گان از سر بگیرند. اگر این اتفاق بیفتد ، قیمت MATIC می تواند با ۱۸ درصد افزایش از سطح مقاومت فوری در ۱.۷۳۹ دلار عبور کند. به دنبال این ، MATIC می تواند حتی موانع بعدی خود را در قیمت های ۱.۹۴۷ دلار و ۲.۰۲۷ دلار لمس کند.


با این حال ، درصورت ایجاد یک سناریوی بسیار صعودی ، پالی‌گان می تواند رشد قیمت خود را حفظ کند و قبل از نوسان به ۲.۲۴۳۳ دلاری ، سقفی را در ۲.۲۶۲ دلار ایجاد کند.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز MATIC / USDT در صورتی که قیمت به سطح اصلاحی ۶۲٪ و ۷۰.۵٪ فیبوناچی به ترتیب در ۱.۳۸۲ دلار و ۱.۲۳۸ دلار کاهش یابد ، فرصتی دیگر برای خرید MATIC در رالی گاوی فراهم خواهد شد و سناروی صعودی باطل نمی شود.


اما در صورتی که قیمت حمایت سطح اصلاحی ۷۹٪ فیبوناچی در ۱.۰۹۵دلار بشکند ، می توانیم سناریوی صعودی را دیگر بی اعتبار بدانیم. چنین حرکتی ممکن است منجر به فروش یکجا و ارزان ۳۲ درصدی MATIC به ۰.۷۴ دلار می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0