آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
13:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۷ شهریور)

بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۱۱…

بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۱۱ روز گذشته رسید


هفته گذشته با افزایش نوسانات به خاطر گزارش های جعلی همکاری والمارت (Walmart) با لایت کوین آغاز شد. بیت کوین ۱۵۰۰ دلار جهش کرد و ظرف مدت کوتاهی شاهد دامپ ۳۰۰۰ دلاری بود. این اتفاق با افت قیمت تا مرز ۴۳۳۰۰ دلار به اوج خود رسید.


از آن زمان به بعد ، گاوها کنترل بازار را در دست دارند. آنها به تدریج فشار خود بر این ارز رمزنگاری شده را زیاد کردند و BTC چندین هزار دلار از ارزش از دست رفته خود را پس گرفت.


این وضعیت روز جمعه، هنگامی که این دارایی بیش از ۱۰۰۰ دلار اصلاح شد و به کمترین سطح قیمت روزانه خود در ۴۷۶۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید ، به طور مختصر تغییر کرد. با این حال، این اصلاح کوتاه مدت بود زیرا بیت کوین بار دیگر شروع به افزایش کرد. در ساعات بعد بیش از ۲۰۰۰ دلار به ارزش آن افزوده شد و قیمت به ۴۸۸۰۰ دلار رسید. این بالاترین قیمت ثبت شده از دوشنبه گذشته تاکنون بود.


چیرگی بیت کوین بر بازار به بیش از ۴۲ درصد افزایش یافته است زیرا سرمایه بازار آن یکبار دیگر به بالای ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است.


رکوردهای پی در پی AVAX


بسیاری از کوین های جایگزین نیز دیروز همراه با رهبر خود اصلاح شدند. ولی شماری از آنها نتوانستند همگام با BTC دوباره افزایش قیمت را تجربه کنند. اتریوم از پایین ترین سطح خود بازگشته و در حال حاضر ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد، اما همچنان در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۱ درصد کاهش را نشان می دهد.


کاردانو، بایننس کوین، ریپل، پولکادات و دوج کوین یا راکد مانده اند یا بین ۲ تا ۳٪ کاهش یافته اند. در مقابل، سولانا که دیروز ۱۰ درصد سقوط کرده بود، امروز واکنش خوبی نشان داده و با افزایش ۸ درصدی قیمت خود را به ۱۶۰ دلار رسانده است.


بازار27 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (27 شهریور)

با این وجود، اوالانچ بار دیگر بهترین رمزارز بازار بوده است. ثبت بالاترین سطح قیمت دیروز برای AVAX کافی نبود ، زیرا با ۱۶ درصد افزایش دیگر، این ارز رکورد جدیدی را بالای ۷۰ دلار از آن خود کرد.


IOTA (۱۰٪), Fantom (۸٪) و LEO (۵٪) نیز دستاوردهای چشمگیری داشته اند، در حالی که Shiba Inu ، Audius ، SushiSwap و TRON همگی اصلاحی ۸ درصدی را تجربه کرده اند.


ارزش تجمعی بازار از پایین ترین سطح دیروز بیش از ۶۰ میلیارد دلار افزایش یافته است اما هنوز زیر ۲.۲ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0