فرارسانه
1401/01/30
15:17
📆در معاملات روز سه‌شنبه فرابورس ثبت شد ( 30 فروردین‌ماه 1401) ✅تغییر مالکیت 3100 میلیارد تومان دارایی مالی 📌طی معاملات روزی که گذشت در فرابورس ای...

📆در معاملات روز سه‌شنبه فرابورس ثبت شد ( ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱)



✅تغییر مالکیت ۳۱۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی



📌طی معاملات روزی که گذشت در فرابورس ایران بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق مورد معامله قرار گرفت که حدود نیمی از آن متعلق به بازار سهام بود.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه بیش از ۳.۲ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش ۳۱۰۰ میلیارد تومان دادوستد شد که این مبادلات در ۲۵۸ هزار نوبت به ثبت رسید.



بررسی ارزش معاملات ابزارها به تفکیک نشان می‌دهد که بیش از ۲.۴ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان در بازار سهام مورد معامله قرار گرفت.



همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی نیز شاهد معاملاتی با حجم ۱۳ میلیون برگه دارایی به ارزش یک هزار میلیارد تومان بودیم.



در پایان بازار امروز نمادهای غصینو، هرمز، بپاس، مارون، اتکای و شاوان با بیشترین اثر مثبت شر شاخص فرابورس، رشد ۶۰ واحدی این متغیر را رقم زد. این در حالی بود که نماد زاگرس با افت قیمت و اثر منفی، مانع رشد بیشتر این متغیر شد.



نگاهی به آمار معاملات فرابورس در روز سه‌شنبه نشان می‌دهد نمادهای کرمان، گدنا، قچار، فرابورس، تجلی، شگویا و فزر پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار بودند.



همچنین بیشترین رشد قیمت ها نیز در سهام وکبهمن، اعتلا، زماهان، تلیسه، ثباغ، زشریف و ودی انجام شد. نمادهای سدبیر، زنگان، غشهداب، کپرور، ثتران، کزغال و بجهرم نیز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0