آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
11:30
دارایی های رمزارزی تحت مدیریت گری اسکیل ۲۸ درصد کاهش یافته است

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال Grayscale Investments، روز جمعه…

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال Grayscale Investments، روز جمعه در توئیتی اعلام کرد که دارای ۴۳.۶ میلیارد دلار دارایی رمزارزی تحت مدیریت خود می باشد، که این میزان ۲۸ درصد از ۶۱ میلیارد دلاری که این شرکت در اوایل نوامبر (اواسط آبان) در اختیار داشت، کاهش یافته است.



Screenshot 2022 01 01 at 11 12 36 Grayscale Holds 43B in Crypto Assets Under Management Down From 60 9B in Early November 176x300 - دارایی های رمزارزی تحت مدیریت گری اسکیل 28 درصد کاهش یافته است

میزان سهام بیت کوین این شرکت که بزرگترین بخش دارایی رمزارزی این شرکت نیز می باشد، از ۴۳.۵ میلیارد دلار به ۳۰.۴ میلیارد دلار کاهش یافته است که در این مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است. دومین دارای بزرگ آن، سهام اتریوم، از ۱۵ میلیارد دلار به ۱۱.۶ میلیارد دلار کاهش یافت که ۲۲ درصد کاهش به حساب می آید.


این کاهش ها زمانی رخ می دهد که قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها در هفته های اخیر کاهش یافته است. اما کل سهام این شرکت همچنین نشان دهنده افزایش ۱۷۰ درصدی نسبت به ۱۶.۴ میلیارد دلار دارایی آن در سال گذشته است که نشان دهنده علاقه فزاینده به رمزارزها است.


پورتفولیوی گری اسکیل در مقایسه با یک سال قبل با اضافه شدن چندین پیشنهاد رمزارز در اوایل امسال، از جمله رمزارهای چین لینک، BAT و مانا، گسترده‌تر شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk

انتهای خبر

0
0