آکادمی هلاکوئی
1401/02/26
19:40
کمک پالی گان و پروژه های دیگر، به پروژه های بلاک چین Terra!

پس از فروپاشی ترا (LUNA)، بسیاری از توسعه…

پس از فروپاشی ترا (LUNA) ، بسیاری از توسعه دهندگان در بلاتکلیفی باقی مانده اند. پروژه های مبتنی بر Terra که در حال حاضر تحت فشار زیادی قرار دارند، ممکن است بتوانند جوامع و پروژه های خود را با مهاجرت به شبکه های دیگر نجات دهند.


در اقدامی که انتظار می‌رود هم برای جامعه پالی گان (MATIC) و هم برای پروژه‌های Terra مفید باشد، رایان وایت( Ryan Wyatt )، مدیرعامل پالی گان استودیو ( Polygon Studios ) روز دوشنبه در توئیتی نوشت که Polygon در حال کار با تعدادی از پروژه‌های Terra برای کمک به آنها برای مهاجرت به شبکه Polygon است. به گفته وایت، جامعه Polygon آماده استقبال از توسعه دهندگان و جوامع پروژه های Terra است. او همچنین اظهار داشت که Polygon سرمایه و منابع مورد نیاز را برای کمک به آنها در این مهاجرت فراهم خواهد کرد.


سندیپ نیلوال ( Sandeep Nailwal )، بنیانگذار Polygon ، پیشنهاد کرد که زنجیره اثبات سهام Polygon میتواند توسط پروژه های اجتماعی که به یک زنجیره مشترک نیاز دارند، استفاده شود. Nailwal خاطرنشان کرد که ZK Rollups به زودی در شبکه اثبات سهام در دسترس خواهد بود.


پروژه لایه ۱ بلاک چین فانتوم ( Fantom ) نیز با بیان اینکه Fantom آماده است به هر پروژه یا توسعه دهنده ای که مایل به دور شدن از بلاک چین Terra باشد، کمک کند، حمایت خود را از جامعه Terra گسترش داد. تیم Fantom همچنین یک برنامه کمک مالی را برای کمک به یکپارچگی، بازاریابی و ارتباطات ارائه داد.


فانتوم - کمک پالی گان و پروژه های دیگر، به پروژه های بلاک چین Terra!

این تلاش‌ها مطمئنا به بازگرداندن بسیاری از پروژه‌های Terra در پی رویدادهای هفته گذشته کمک می‌کند. دو کوان( Do Kwon )، خالق Terra ، سرانجام صحبت کرد و یک طرح برای بهبودی ارائه کرد. امکان پیاده سازی هارد فورک در بلاک چین Terra یکی از ایده هایی است که در حال بررسی است. با این حال، از آنجایی که در حال حاضر LUNA بیش از حد در بازار وجود دارد، چانگ پنگ ژائو ( Changpeng Zhao )، مدیرعامل بایننس( Binance ) اظهار داشت که این رویکرد کارساز نخواهد بود.


علیرغم ملاحظات خود، ژائو موافقت کرد که به جامعه Terra کمک کند. وی بیان کرد که:


“صرف نظر از دیدگاه های شخصی من، یا راه حلی که در نهایت انتخاب شده است، ما همیشه اینجا خواهیم بود تا به هر نحوی که می توانیم از این جامعه حمایت کنیم.”


ویتالیک بوترین( Vitalik Buterin )، یکی از بنیانگذاران اتریوم( Ethereum ) نیز نظر خود را در مورد این موضوع ارائه کرده است. بوترین فکر می کند که هر طرح بازپرداختی برای Terra ، باید توجه ویژه ای به سرمایه گذاران کوچک داشته باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0