بورسینه
1399/10/13
16:25
🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۱هزار و ۴۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #برکت، #شستا، #فولاد، #خودرو و #شپنا به ترتیب در رتبه اول تا...

🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۱هزار و ۴۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #برکت، #شستا، #فولاد، #خودرو و #شپنا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته حدود ۷۱۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش حدود ۳۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۲۹۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «مواد و محصولات دارویی» با معاملات هزار و ۱۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۰.۳درصد از کل سهام بازرگانی آینده سازان بهشت پارس (#آینده) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0