بورس پرس
1399/08/25
11:54
"شپنا، تاپیکو" و ۱۰ شرکت دیگر به تابلو معاملات بازگشتند / ۶ توقف موقت

با توقف موقت داد و ستد سهام سه نماد ، "شپنا، تاپیکو" به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد و با گذشت حدود سه ساعت از شروع معاملات، شاخص بورس با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۶۱ هزارتایی ورود کرده است.


در این میان نماد بانک فرابورسی، یک پالایشی و ۱۰ شرکت آماده بازگشت به تابلو معاملات، سه شرکت با توقف نماد روبرو و سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شوند.


براین اساس، نمادهای تاپیکو، پالایشگاه اصفهان، نفت پارس، نفت سپاهان، نفت بهران، گروه بهمن، محورسازان ایران خودرو، زامیاد و لامیران پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، رفع تعلیق و برگزاری مجمع فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از ساز و کار حراج و سه شرکت قند شیرین خراسان، بانک سامان و بیمه کوثر پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب از طریق انجام حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش آماده انجام معامله هستند.


همچنین سه نماد فنر سازی زر، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و بهنوش با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد.


در این میان، نماد سرمایه گذاری جامی و سرمایه گذاری وثوق امین جهت برگزاری مجمع فوق العاده نوبت دوم در روز سه شنبه ۲۷ آبان و سرمایه گذاری اعتبار ایران جهت برگزاری مجمع سالانه به منظور تصویب صورت های مالی در پایان معاملات امروز متوقف می شوند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0