بورس نیوز
1400/02/28
11:23
افزایش ۲۴ درصدی سود ناخالص "سیلام"

شرکت سیمان ایلام با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

خواندن ۲ دقیقه



به گزارش بورس نیوز ، شرکت سیمان ایلام با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سیمان ایلام در دوره یاد شده، مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۳۱۷ ریال اعلام شده است، از سودسازی در هر سهمن حکایت دارد.


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۳۹۰ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "سیلام" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، زیان هر سهم را مبلغ ۳۱۷ ریال و زیان خالص را ۱۳۰ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال قید کرده است.


همچنین شرکت سیمان ایلام در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را مبلغ ۳۳ ریال و سود خالص ۴۰ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال اعلام کرده است.



بیشتر بخوانید: مجمع "سیلام" سودی نداشت

انتهای خبر

0
0