همفکران
1399/10/06
09:11
شرکت توسعه و سرمایه رفاه، خریدار شپنا ماند

در طول هفته گذشته شاهد پایداری بازارگردان وتجارت در جبهه خریدار بودیم، به طوری که بازارگردان این لیدر بانکی در روز چهارشنبه نیز ۴۲ میلیون سهم از نماد مذکور را خرید. در تصویر زیر تحرکات حقوقی ها و بازارگردان ها را طی داد و ستد های روز معاملاتی قبل مشاهده می کنید...

در طول هفته گذشته شاهد پایداری بازارگردان وتجارت در جبهه خریدار بودیم، به طوری که بازارگردان این لیدر بانکی در روز چهارشنبه نیز ۴۲ میلیون سهم از نماد مذکور را خرید. شرکت سرمایه گذاری صبا تامین طی روز معاملاتی گذشته خریدار ۱ میلیون سهمی وبملت بود. بازارگردان وپست بالاخره پس از چندروز فروشنده بودن، روز چهارشنبه خریدار شد و ۴ میلیون سهم از این نماد را خرید.


شرکت سرمایه گذاری پارس آریان ۶۱۰ میلیون سهم وپاسار را به فروش رساند. و در مقابل خریدار ۲۳۶ میلیون سهمی میدکو بود.


شرکت سیمان فارس و خوزستان طی دوروز آخر هفته گذشته فروشنده سدور بود، این حقوقی در روز چهارشنبه ۲ میلیون سهم از نماد مذکور و همچنین ۱ میلیون سهم سشرق را فروخت.


شرکت صنایع شیر ایران در طول هفته گذشته فروشنده غگلستا، غفارس و غشاذر بود.


گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در روز چهارشنه فروشنده ۱۰ میلیون سهمی شاروم بود و طی هفته گذشته حدود ۳۴ میلیون سهم از این نماد را فروخت.


شرکت گروه مالی ملت طی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۱.۵ میلیون سهم بیمه ما و ۲ میلیون سهم تملت را خرید.


شرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی طی سه روز آخر معاملاتی هفته قبل فروشنده کاما بود و حدود ۷ میلیون از آن را به فروش رساند.


طی روز چهارشنبه بانک رفاه کارگران ۱ میلیون سهم مداران فروخت و در مقابل خریدار ۹.۲ میلیون سهمی شبندر بود. لازم به ذکر است که این حقوقی در چندروز اخیر حدود ۲۶ میلیون سهم از این لیدر پالایشی را خریده است.


صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان در روز چهارشنبه، ۱.۴ میلیون سهم وایران فروخت و در مقابل ۴ میلیون سهم ختوقا خرید.


صندوق سرمایه گذاری تدبیرگران فردا طی روز معاملاتی قبل ۱.۱ میلیون ثبهساز و ۱.۱ میلیون سهم ولشرق فروخت و در مقابل خریدار ۶.۵ میلیون سهمی ثامید بود.


صندوق بازارگردانی سهم آشنا یکم که تماما در هفته قبل خریدار خاذین بود، روز چهارشنبه نیز حدود ۲ میلیون سهم از نماد مذکور را خرید، این بازارگردان همچنین خریدار ۱۵.۵ میلیون سهمی خساپا هم بود.


شرکت توسعه و سرمایه رفاه طی چند روز اخیر بیش از ۴۰ میلیون سهم شپنا خریده است.


در روز چهارشنبه صندوق سرمایه گذاری مشترک بانک خاورمیانه ۵ میلیون سهم پکرمان را به فروش رساند.







انتهای خبر

0
0