سهامیاب - آموزش بورس
1401/01/31
08:24
#داروسازی ✍🏻معاملات در اکثر نماد‌های دارویی با افزایش تقاضا دنبال می‌شود. نماگر این گروه با گذر از سد 10 هزار واحدی، به سوی تارگت 10.800 و تارگت ا...

#داروسازی



✍🏻معاملات در اکثر نماد‌های دارویی با افزایش تقاضا دنبال می‌شود. نماگر این گروه با گذر از سد ۱۰ هزار واحدی، به سوی تارگت ۱۰.۸۰۰ و تارگت احتمالی ۱۱.۶۰۰ واحدی در حرکت است.



💊در این گروه #داسوه پس از یک اصلاح کوتاه‌مدت و برگشت از حمایت ۲.۸۵۰ تومانی با اقبال بازار همراه شده است. بنظر داسوه برای یک رشد ۱۰ درصدی دیگر راه همواری داشته باشد اما رشد قیمت بیشتر مستلزم عبور از سد ۳.۵۲۰ تومانی است.



💉اما #دتوزیع دیگر نمادی است که شرایط تکنیکی خوبی دارد و در حال نفوذ به سطح ۳.۱۰۰ تومان است. به نظر دتوزیع پس از کمی نوسان در قیمت‌های فعلی، بتواند با تقاضای قوی‌تری رهسپار تارگت ۳.۷۰۰ تومانی گردد.



🩺 در سوی دیگر #دجابر را داریم که با گذر از سد ۱.۰۴۰ تومانی در صف خرید قفل شده است. ۱.۱۷۰ تومان سطحی است که می‌تواند دجابر را به تعادل برساند و احتمالا پس از یک اصلاح حرکت به سمت قیمت‌های ۱.۳۵۰ تومانی را داشته باشیم.



💊و در آخر اشاره به #درهاور و تلاشش برای نفوذ به مقاومت ۲.۶۵۰ تومانی داشته باشیم. انتظار می‌رود درهاور با گذر از سد ۲.۶۵۰ تومانی، راهی اهداف ۳.۳۰۰ تومانی گردد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0