آکادمی هلاکوئی
1400/05/10
13:59
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۰ مرداد)

آلتکوین ها یکپارچه سبزپوش شده اند دیروز، بازار…

آلتکوین ها یکپارچه سبزپوش شده اند


دیروز، بازار آلتکوین ها نسبتا راکد بود، اما امروز وضعیت به طور قابل توجهی متفاوت است. اتریوم که با قیمتی در حدود ۲۴۵۰ دلار معامله می شد، با افزایش ۶ درصدی به حدود ۲۶۰۰ دلار رسید. علاوه بر این، اتر(ETH) در ساعات اولیه صبح امروز به ۲۶۵۰ دلار رسید که از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون بی سابقه بوده است.


اخیرا عملکرد بایننس کوین تا حدودی ضعیف بود و همزمان با این روند، نگرانی های نظارتی زیادی پیرامون این صرافی ارز رمزنگاری شده مطرح بود. با این حال، BNB طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش یافته و برای اولین بار از ماه ژوئن (خرداد ماه) از مرز ۳۴۰ دلار فراتر رفته است.


Cardano (۵٪) ، Ripple (۳.۵٪) ، Dogecoin (۳.۵٪) ، Uniswap (۵٪) ، Bitcoin Cash (۲٪) ، Chainlink (۶.۵٪) و Litecoin (۳.۵٪) نیز امروز عمیقا به رنگ سبز در آمده اند. پولکادات هم با افزایش ۱۶ درصدی خود امروز بهترین عملکرد را نشان داده و اکنون با قیمتی بالاتر از ۱۸ دلار معامله می شود.


در میان آلتکوین های کوچکتر بازار، سیاکوین (Siacoin) بهترین رشد را داشته است به طورریکه پامپ ۳۷٪ آن، SC را به ۰.۰۲ دلار رسانده است. پس از آن نیز آلتکوین هایی مانند قرار می گیرند.


بازار 10 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (10 مرداد)

در نتیجه این تحولات، ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری به ۱.۶۶۰ تریلیون دلار رسیده است. این رقم به معنای ۴۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز و ۱۴۰ میلیارد دلار افزایش طی دو روز گذشته می باشد.


قیمت بیت کوین به ۴۲ هزار دلار رسید


پس از این که ارز رمزنگاری شده اول بازار موفق شد از مقاومت ۳۰ هزار دلار عبور کند، روند افزایشی خود را بی وقفه ادامه داد. از آن زمان به بعد بیش از ۱۰ هزار دلار به ارزش بیت کوین اضافه شد و این ارز توانست بالاترین سطح قیمت خود از زمان سقوط بازار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) را در تراز ۴۲۳۰۰ دلارثبت کند (در صرافی Bitstamp). اما تداوم این روند صعودی باعث شد چند ساعت بعد بیت کوین به بالاترین سطح قیمت دو ماهه خود در ۴۲۷۰۰ دلار برسد.


هم اکنون ارزش بازار بیت کوین حدود ۸۰۰ میلیارد دلار است. چیرگی آن بر بازار رمزنگاری هم حدود ۱ درصد کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0