ارزینکس
1400/04/01
11:10
💢 مروری بر پروژه Spherium 🔘 امروزه همه ما می‌دانیم دیفای چیست و چه سود‌های بسیاری به مردم با از میان برداشتن بانک‌ها و واسطه‌ها و همچنین با عملکرد...

💢 مروری بر پروژه Spherium



🔘 امروزه همه ما می‌دانیم دیفای چیست و چه سود‌های بسیاری به مردم با از میان برداشتن بانک‌ها و واسطه‌ها و همچنین با عملکرد شفاف می‌رساند. این پروژه نیز جزو پروژه‌های حوزه دیفای قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را در استخرهای بزرگ نقدینگی قرار بدهند و سود کسب نمایند یا حتی وام بگیرند و پول قرض بدهند همچنین این پروژه می‌خواهد دارایی‌های موجود در دنیای واقعی مثل ماشین و خانه و غیره را وارد مدار دنیای حوزه دیفای کند.


در این پلتفرم امکان سواپ و ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد.



🔘 همچنین نوید آن را داده که بستری برای آسودگی کار با دریافت وام و دریافت سود را فراهم نماید که از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد، برای راحتی کاربران دارای یک کیف پول مخصوص می‌باشد که از توکن‌های erc۲۰ پشتیبانی می‌کند و در آینده نزدیک به کامپیوترهای کوانتومی مقاوم خواهد شد. به طور کلی خود این پروژه برتری نسبت به رقبا ندارد و آنچه که این پروژه را خوب جلوه می‌دهد و سابقه کاری این پروژه است.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه ۱۰۰ میلیون عدد می‌باشد که در تاریخ ۱۶ جون عرضه اولیه آن انجام شد و در طی هفته‌های آینده با نماد SPHL به صرافی‌ها افزوده می‌شود.


نحوه توزیع توکن‌ها به شرح زیر است :



🔰 ۱. پیش فروش : ۱۰ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۱۳ درصد.



🔰 ۳. سرمایه‌گذاران : ۲ درصد.



🔰 ۴. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۵. نقدینگی : ۵ درصد.



🔰 ۶. تیم : ۱۵ درصد.



🔰 ۷. مشاوران : ۱ درصد.



🔰 ۸. تبلیغات : ۱۳ درصد.



🔰 ۹. جوایز : ۱۸ درصد.



🔰 ۱۰. اکوسیستم : ۲۲ درصد.



🔘 تیم :



🔰 ۱. نفر اول این پروژه الکس بیرستن نام دارد.


که موسس شرکت UNITED RENTURES است.


همچنین در پروژه‌های زیر فعالیت داشته است WALLFAIR و SAORS UK و ESPARTIDO و CURE FINANCE و IVALUA.



🔰 ۲. شخص دوم ساش جیتون می‌باشد که همانند نفر اول سابقه خوب و تجربه قابل قبول در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. در رزومه این شخص موارد زیر دیده می‌شود فعالیت در پروژه‌های ARION GTX وLOVELY DAYS LTD و DOC TAILOR.



🔰 ۳. شخص سوم انچال ثاکور است که سابقه فعالیت در LOV LABS و MAIN FRAME داشته.همچنین در شرکت‌های زیر سابقه فعالیتش به چشم می‌خورد :DAY ORG CONSULTING و RPJNISH & ASSOCIATES.



✅ نام شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0