آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
19:10
جمع آوری سرمایه ۱۲ میلیون دلاری توسط Gear Technologies برای تقویت قراردادهای هوشمند

پلتفرم Gear Technologies، یک لایه قرارداد هوشمند که…

پلتفرم Gear Technologies، یک لایه قرارداد هوشمند که از چارچوب بلاکچین پولکادات پشتیبانی می کند، ۱۲ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری به رهبری Blockchange با مشارکت Three Arrows Capital، Lemniscap، Distributed Globals و تعداد زیادی VC جمع آوری کرده است.


تعدادی از مدیران ارشد بنیاد Web۳ و Parity Technologies نیز شرکت کردند، از جمله بنیانگذار پولکادات، گوین وود، که در بیانیه ای گفت که تلاش های زیرساختی Gear “به کل اکوسیستم ما سود خواهد رساند.”


این اعلام بلافاصله پس از یک نقطه عطف مهم برای پولکادات منتشر شد. اولین پاراچین‌های شبکه که اساسا بلاکچین‌های لایه ۱ که در بالای لایه ۰ که پولکادات است اجرا می‌شوند، در روز شنبه فعال شدند.


نیکولای ولف، بنیانگذار Gear Technologies، که قبلا توسعه‌دهنده اصلی در Parity بود، گفت: پولکادات به تنهایی اجازه توسعه قرارداد را نمی‌دهد، زیرا یک برنامه پلتفرم نیست، بلکه بیشتر نوعی متا پروتکل است.


ولف در مصاحبه ای گفت: “هدف بزرگ ارائه مسیری سریع برای توسعه قراردادهای هوشمند در اکوسیستم پولکادات است.” از نظر فناوری، رویکرد ما به نحوه تعامل قراردادهای مختلف با یکدیگر، معماری با قابلیت موازی سازی است.


حرکت بعدی Gear راه اندازی یک شبکه آزمایشی در اوایل سال ۲۰۲۲ (اواخر ۱۴۰۰) و گذراندن ممیزی های امنیتی و مالی شخص ثالث است. ولف گفت که تاریخ شروع به کار در نیمه دوم سال تخمین زده می شود.


کن سیف (Ken Seiff)، مدیر عامل Blockchange در بیانیه‌ای گفت: Gear یک عنصر کلیدی برای ساده‌سازی اپلیکیشن‌های بلاکچین است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0