اخبار اکس نوین
1400/05/09
10:08
تمایل مایکرواستراتژی به سرمایه‌گذاری بیشتر در بیت کوین

اکس نوین: شرکت مایکرواستراتژی روز پنجشنبه گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد و علیرغم ضرر حاصل از افت قیمت بیت کوین، از سرمایه‌گذاری استراتژیک خود در این ارز دیجیتال ابراز رضایت نمود. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی متعهد شد که به سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین ادامه خواهد داد. سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی در بیت کوین ادامه‌دار خواهد بود مایکرواستراتژی با احتساب آخرین خرید خود، اکنون ۱۰۵۰۸۵ واحد بیت کوین دارد که با احتساب قیمت‌های کنونی بالغ‌بر ۴.۲ میلیارد دلار ارزش دارد. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی در این رابطه گفت: ما همچنان از نتایج سرمایه گذاری استراتژیک خود در دارایی‌های دیجیتال راضی هستیم. آخرین سرمایه‌گذاری ما…

اکس نوین : شرکت مایکرواستراتژی روز پنجشنبه گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد و علیرغم ضرر حاصل از افت قیمت بیت کوین ، از سرمایه‌گذاری استراتژیک خود در این ارز دیجیتال ابراز رضایت نمود. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی متعهد شد که به سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین ادامه خواهد داد.


مایکرواستراتژی با احتساب آخرین خرید خود، اکنون ۱۰۵۰۸۵ واحد بیت کوین دارد که با احتساب قیمت‌های کنونی بالغ‌بر ۴.۲ میلیارد دلار ارزش دارد. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی در این رابطه گفت:


ما همچنان از نتایج سرمایه گذاری استراتژیک خود در دارایی‌های دیجیتال راضی هستیم. آخرین سرمایه‌گذاری ما باعث شد تا دارایی‌های خود را افزایش دهیم و تعداد آنها اکنون از ۱۰۵۰۰۰ واحد فراتر رفته است. در آینده، ما قصد داریم تا سرمایه اضافی خود را به بیت کوین اختصاص داده و همچنان در این بازار سرمایه‌گذاری کنیم.


داستان مایکرواستراتژی و بیت کوین از آگوست سال گذشته شروع شد و از آن زمان، این شرکت از هر فرصتی برای خرید بیشتر بیت کوین استفاده کرده است. گفتنی است این غول فناوری گاها برای سرمایه‌گذاری بیشتر، به فروش اوراق قرضه اقدام کرده است.


علاوه بر خرید بیت کوین، مایکرواستراتژی و مدیرعامل آن، مایکل سیلور نقشی محوری در توسعه پذیرش بیت کوین بازی می‌کنند. سیلور اکنون رئیس شورای استخراج بیت کوین است و قصد دارد تا به حرکت این ارز به سمت انرژی‌های پاک کمک کند. همچنین مایکرواستراتژی با برگزار کردن کنفرانس‌های مختلفی در رابطه با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، سعی دارد تا سازمان‌ها را به بیت کوین علاقه‌مند سازد.


واکنش بازار به این خبر تاکنون مثبت بوده و بیت کوین توانست در ۲۴ ساعت اخیر به ۴۲۲۳۶ دلار برسد. در زمان نگارش این خبر نیز پادشاه ارزهای دیجیتال با ۴.۷۱ درصد رشد، با قیمت ۴۱۷۶۶ دلار معامله می‌شود.


منبع blockchain.news


انتهای خبر

0
0