آکادمی هلاکوئی
1400/10/09
17:38
رشد الگورند همزمان با راه اندازی Algofi

در حالی که صبح روز پنج شنبه بازار…

در حالی که صبح روز پنج شنبه بازار رمزارزها همچنان شاهد اصلاح قیمتی بودند، رمزارز الگورند (ALGO) در ۲۴ ساعت گذشته تا ۱۰ درصد رشد کرده و به یکی از معدود برندگان در صبح پنجشنبه تبدیل شده است.


داده‌های CoinGecko نشان داد که الگورند در ساعات اولیه اروپا در روز پنجشنبه به سطح مقاومت ۱.۶۰ دلار رسید و از سطح ۱.۴۰ دلار در چهارشنبه شب عبور کرده است.



YNK2FXEU6ZBQZF3CPIQ2P4SS6Q 300x137 - رشد الگورند همزمان با راه اندازی Algofi

این صعود ساعاتی پس از آن صورت گرفت که بنیاد الگورند، که بر توسعه این رمزارز نظارت دارد، برنامه تشویقی ۳ میلیون دلاری را برای Algofi، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر قراردادهای هوشمند برای ارائه خدمات وام و استقراض کم هزینه به کاربران متکی است، اعلام کرده است. الگوفای صبح امروز در توئیتی اشاره کرد: “از طریق مشارکت با بنیاد الگورند، الگوفای برنامه پاداش ۳ میلیون دلاری (۲ میلیون دلار ALGO) را راه‌اندازی می‌کند.” و اضافه کرد که این مشوق‌ها برای کاربران فعال تا سه ماهه اول سال آینده اجرا خواهد شد.


الگوفای اوایل این ماه با حمایت Union Square Ventures، Arrington XRP Capital و دیگران راه اندازی شد و گفت که یک برنامه تشویقی نقدینگی در هفته های آینده معرفی خواهد شد. الگوفای یکی از اولین محصولات دیفای در اکوسیستم الگورند است.


توسعه دهندگان محصولات دیفای اغلب از پاداش های رمزارزی در تشویق برای استفاده از سیستم های جدید بهره می برند. انگیزه دادن به کاربران با رمزارزهای بومی از طریق مکانیسم‌های ارزش تعهدی یا تولید بازدهی مانند الگوفای، منجر به تعامل اولیه با محصولات جدید دیفای، افزایش فعالیت و ایجاد استفاده بیشتر از توکن‌های بومی محصول جدید می‌شود. این برنامه به دنبال اعلام بنیاد الگورند در ماه سپتامبر مبنی بر بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری است. این صندوق برای ایجاد و پذیرش محصولات دیفای ساخته شده است که بر بستر بلاکچین الگورند راه اندازی شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0