آکادمی هلاکوئی
1400/03/30
14:15
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۳۰ خرداد)

توقف بیت کوین بالای ۳۵ هزار دلار هفته…

توقف بیت کوین بالای ۳۵ هزار دلار


هفته کاری گذشته برای بیت کوین روزهای نسبتا خوبی بود زیرا روز سه شنبه این ارز تا بالای تراز ۴۰۰۰۰ دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح ۲۶ روزه خود یعنی ۴۱۳۷۵ دلار رسید. در حالی که جامعه آماده می شد تا با مرحله بعدی صعود این ارز تا رسیدن به مرز ۵۰ هزار دلار روبرو شود ، خرس ها دوباره کنترل را بدست گرفته و BTC را بار دیگر به پایین کشاندند.


در روزهای بعد، این ارز رمزنگاری شده به تدریج به زیر چندین حمایت مهم سقوط کرد و در نهایت پایین ترین نرخ آن دیروز زیر ۳۵۰۰۰ دلار به ثبت رسید. به این معنی که BTC تنها در طی چند روز بیش از ۶۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد.


از آن زمان، این دارایی حدودی از ارزش از دست رفته خود را باز پس گرفت و اکنون تا حدودی بدون تغییر باقی مانده است ولی هنوز خطر در کمین است. چرا که آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می رسد، یک بانک انگلیس قصد دارد تجارت با دو غول بزرگ این صنعت یعنی کراکن و بایننس را متوقف کند.


ناکامی آلتکوین ها ادامه دارد


طی چند روز گذشته کوین های جایگزین حتی از بیت کوین هم عملکرد بدتری داشته اند. اتریوم تا سه شنبه بالاتر از ۲۶۰۰ دلار بود. با این حال ، از آن زمان بیش از ۴۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر به حدود ۲۲۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین نیز ظرف فقط چند روز میزان قابل توجهی ریزش کرد و اکنون زیر ۳۴۰ دلار قرار دارد. وضعیت سایر آلتکوین های بزرگ بازار هم کاملا مشابه همین است.


بازار 30 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (30 خرداد)

ریپل در مقیاس ۲۴ ساعته با ۵٪ کاهش به ۰.۷۵ دلار رسید. Cardano (-۱.۵٪) ، Dogecoin (-۳٪) ، Polkadot (-۴٪) ، Uniswap (-۲٪) ، Bitcoin Cash (-۲٪) و Litecoin (-۲.۵٪) نیز امروز به رنگ قرمز دیده می شوند.


به غیر از Amp، که از دیروز ۲۰ درصد افزایش قیمت را شاهد بوده و به حدود ۰.۱ دلار رسیده است، اکثر آلتکوین های کوچک و متوسط نیز امروز ریزشی بوده اند.


ارز رمزپایه Quant با کاهش ۸ درصدی خود این روند نامطلوب را رهبری می کند. Theta Fuel (-۷٪), Hedera Hashgraph (-۷٪), THORChain (-۶٪), Celsius (-۵٪) و Qtum (-۵٪) نیز همگی از همین الگو پیروی کرده اند.


در نتیجه این تحولات، ارزش بازار تمام دارایی های رمزنگاری زیر مارک ۱.۵ تریلیون دلاری باقی مانده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0