آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
19:20
همکاری Wirex با ۱inch برای مبادله توکن های داخل کیف پول

پلتفرم کیف پول غیرامانی Wirex با شبکه ۱inch…

پلتفرم کیف پول غیرامانی Wirex با شبکه ۱inch همکاری کرده تا از API انبوه خود برای تبادل توکن‌ها استفاده کند. به واسطه این همکاری، کاربران کیف پول Wirex می‌توانند توکن‌ها را در داخل خود کیف پول مبادله کنند.


در اطلاعیه‌ای، سرگژ کونز (Sergej Kunz)، یکی از بنیان‌گذاران شبکه ۱inch گفت که این همکاری به اعضای انجمن Wirex اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را در چندین بلاک چین مبادله کنند. با استفاده از یک الگوریتم جستجو که مسیرهای مبادله را پیدا می کند، ۱inch به کاربران Wirex اجازه می‌دهد تا نرخ‌های معاملاتی بهینه را برای مبادلات خود پیدا کنند. کونز همچنین اشاره کرد که با این همکاری پلتفرم ۱inch می‌تواند پذیرش راه‌حل‌های خود را افزایش دهد.


به گفته پاول ماتویف (Pavel Matveev)، یکی از بنیانگذاران Wirex، ادغام با ۱inch راهی را برای کاربران این پروژه ایجاد می‌کند که به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دسترسی پیدا کنند. ماتویف معتقد است که با قابلیت های موجود در این کیف پول، کاربران می‌توانند در زمان و هزینه خود در هنگام مبادله دارایی‌ها صرفه‌جویی کنند.


به گفته تیم Wirex، همکاری با ۱inch در راستای تلاش آنها برای گسترش به بلاک چین های جدید مانند Avalanche (AVAX) ،Polygon (MATIC) ،BNB Chain (BNB) و Fantom (FTM) است.


در همین حال، پل رمزارزی به نام Nomad یک سوء استفاده امنیتی را پشت سر گذاشته و تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار خسارت به این پروژه وارد شده است. برخی از سوء استفاده کنندگان ادعا کردند که قصد دارند وجوه را به تیم Nomad بازگردانند و از طریق توییتر با آنها ارتباط برقرار کردند. تیم Nomad به Cointelegraph گفت که آنها اخیرا این موضوع را به مقامات اطلاع داده‌اند و دائما برای حل این وضعیت در تلاش هستند.


در موضوع تمرکززدایی، بحثی در مورد اینکه آیا سولانا (SOL) غیرمتمرکز است یا خیر، در ماه جولای (تیر) بوجود آمد. شرکت DeFi Unstoppable Finance با اشاره به تعداد اعتبارسنجی‌ها و ضریب ناکاموتو استدلال کرد که سولانا “غیرمتمرکزتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند”. با این حال، برخی از اعضای جامعه قانع نشده‌اند و معتقدند که سولانا مانند همان سیستم‌های سنتی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0