اقتصاد نیوز
1400/07/25
16:51
🔴تاثیر متناقض سخنان لاگارد در بازار جهانی طلا!/ریزش نسبی بیت‌کوین و اتریوم/ گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی ▫️اقتصادنیوز: کریستین ...

🔴تاثیر متناقض سخنان لاگارد در بازار جهانی طلا!/ریزش نسبی بیت‌کوین و اتریوم/ گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی



▫️اقتصادنیوز: کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا وضعیت اقتصاد را مساعد پیش‌بنی و تورم را گذرا دانست با این حال او تاکید کرد: اقتصاد همچنان با سیاست‌های پولی، حمایت می‌شود. اگرچه بخش اول سخنان وی برای معامله‌گران بازار طلا خوشایند نبود، اما بخش دوم این سخنان که تداوم حمایت اقتصادی مرتبط بود با واکنش مثبت آنها مواجه شد.




▫️ قیمت طلای جهانی در معاملات روز پنج‌شنبه هفته گذشته توانست مرز ۱۸۰۰ دلار را لمس کند، با این حال قیمت طلا در آن سطوح پایدار نماند و در معاملات روز جمعه تغییراتی منفی را به ثبت رساند.



▫️قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تغییراتی منفی را به ثبت رساند و در ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه عصر به وقت ایران روی ۶۰ هزار و ۶۷۲ دلار قرار گرفت. قیمت بیت کوین با وجود ثبت تغییرات منفی در ۲۴ ساعت گذشته مرز ۶۰ هزار دلار را از دست نداده و بازدهی ۷ روز آن همچنان مثبت بود.



#طلا #رمزارز


@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0