اقتصاد آنلاین
1400/03/30
17:36
کدال ‌نگر ۳۰خرداد۱۴۰۰ / جهش بیش از دو هزار درصدی سود خالص خگستر

مجوز افزایش سرمایه تیپیکو صادر شد، حسابرس قانونی با افزایش سرمایه شپنا موافقت کرد و خگستر، فروی، خبهمن و... صورت‌های مالی خود را منتشر کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛ کدال‌نگر ۳۰خرداد ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«تپمپی»: حسابرس و بازرس قانونی شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران با افزایش سرمایه ۷۴درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کرد.


«بکاب»: افزایش سرمایه ۱۹۰درصدی شرکت صنایع جوشکاب یزد، مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرار گرفت.


«شفن»: هیات مدیره شرکت پتروشیمی فن آوران پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۴,۱۱۰درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ارائه داد.


«ثپردیس»: مجوز افزایش سرمایه ۲۱درصدی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس صادر شد.


«تیپیکو»: شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین از صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۵۲درصدی خود خبر داد.


«شپنا»: حسابرس و بازرس قانونی شرکت پالایش نفت اصفهان با افزایش سرمایه ۸۴درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.


«وصندوق»: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری سهامدارانش را به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.


«والبر»: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گروه دارویی البرز با افزایش سرمایه ۷۵درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی و اندوخته موافقت کرد.


اطلاعیه‌ها

«کفپارس» شرکت فرآورده‌های نسوز پارس از انعقاد قرارادادی ۲۵میلیارد تومانی با مجتمع مس سرچشمه خبر داد.


«ثاخت»: شرکت بین المللی توسعه ساختمان سهام شرکت افق سازه پایا آدخ را به قیمت حدود ۸۵میلیارد تومان به فروش رساند.


«پخش»: شرکت پخش البرز، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، شرکت خود را در مناقصه یک قطعه زمین به متراژ ۱۵۳۹۸ از طرف شرکت پرسی ایران گاز اعلام کرد.


«شتران»: شرکت پالایش نفت تهران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از کاهش نرخ خرید نفت خام و تغیرات نرخ فروش فرآورده های اصلی در اسفند ۱۳۹۸ خبر داد.


«شاوان»: شرکت پالایش نفت لاوان، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اعلام کرد قیمت های خوراک و فرآورده های نفتی اصلی اسفند ماه سال ۱۳۹۸ اصلاح گردیده که تاثیر این تغییرات باعث افزایش ۰۴۲,۱ ریالی EPS این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ است.


«کدما»: با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر شرکت معدنی دماوند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ متوقف می‌گردد.


«کقزوی»: شرکت شیشه قزوین، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، نتیجه مزایده عمومی فروش یک باب ساختمان در تهران و دو دستگاه آرتمان مسکونی واقع در مشهد و ۱۷ هکتار زمین واقع در قزوین را اعلام کرد.


«خصدرا»: شرکت صنعتی دریایی ایران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از تسویه کامل بدهی مالیاتی شرکت تا پایان سال ۱۳۹۶ از محل برداشت از حساب کارفرما خبر داد. مبلغ تعدیل سنواتی ۱,۰۹۰,۰۰۰میلیون ریال عنوان شد. این شرکت دلیل و شرح این تعدیل را اخذ مالیات عملکرد مربوط به پروژه های پارس جنوبی از کارفرما مربوطه از سال های ۸۹ الی ۹۶ بیان کرد که باعث برگشت ذخیره مالیات عملکرد به سود و زیان انباشته می‌گردد.


«خگستر»: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از رفع توثیق سهام این شرکت نزد بانک پاسارگاد توسط شرکت ایران خودرو خبر داد. تعداد سهام آزاد یا فک رهن شده ۷۹۲,۱۰۲,۷۳۹ است.


اطلاعیه دعوت به مجامع

«کپرور»: شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس، سهامداران را در تاریخ ۲۰تیر ماه به مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت کرد. در این جلسه به استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«وتوشه»: شرکت سرمایه گذاری پارس توشه سهامداران را در تاریخ ۲۴تیر ماه به مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت کرد. در این جلسه به استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«شفن»: شرکت پتروشیمی فن آوران سهامداران را در تاریخ ۱۵تیر ماه به مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت کرد. در این جلسه به استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«خگستر»: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سهامداران را در تاریخ ۶تیر ماه به مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت کرد. در این جلسه به استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


پرداخت سود

«بپیوند»: بنابر اعلام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۳۶۰ریال سود کسب کرده است و ۳۳۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.


«شراز»: شرکت پتروشیمی شیراز، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶,۰۷۲ریال سود محقق کرده ‌است که ۱,۲۲۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«وساپا»: شرکت سرمایه‌گذاری سایپا اعلام کرد سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۰۵ از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.


«دپارس»: بنابر اعلام شرکت پارس دارو، سود سهامداران حقیقی این شرکت در بهمن ماه ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.


«ولبهمن»: شرکت بهمن لیزینگ اعلام کرد سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۱۵ واریز خواهد شد.


صورت‌های مالی

«وصندوق»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در این مدت پنج هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۲,۰۵۵ریال رقم خورد.


«پاکشو»: گروه صنعتی پاکشو صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، را منتشر کرد که طبق آن این شرکت در این مدت هزار و ۵۱۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم به ۷,۵۵۰ریال رسید.


«ودی»: بر اساس صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، بیمه دی در این مدت هزار و ۱۸۰میلیارد تومان سود خالص بدست آورد و سود خالص هر سهم این شرکت به ۴,۷۲۳ریال رسید.


«اروند»: شرکت پتروشیمی اروند گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش مبلغ فروش این شرکت در فروردین ماه ۱۰,۰۵۱,۸۶۰میلیون ریال بوده است.


«تبرک»: شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۲۶درصد و سود خالص هر سهم هشت درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«خبهمن»: شرکت گروه بهمن اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۴۳درصد و سود خالص هر سهم ۳۵۷درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«کروی»: شرکت توسعه معادن روی ایران اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۵۲درصد و سود خالص هر سهم ۵۵درصد نسبت به دوره مشابه کاهش یافته است.


«ونفت»: شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۵۷درصد و سود خالص هر سهم ۵۹درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«خگستر»: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۲۲۴۲درصد و سود خالص هر سهم ۲۱۰۰درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.

انتهای خبر

0
0