سنا
1401/04/04
09:22
عرضه صکوک اجاره ۲,۲۹۰ میلیارد ریالی صنایع سلولزی ماریناسان

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت صنایع سلولزی ماریناسان (سهامی خاص) به مبلغ ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز کاری در نماد «ماریناسان ۰۵» عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، شرکت صنایع سلولزی ماریناسان (سهامی خاص) به عنوان بانی، در نظر دارد بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش ماشین آلات و تجهیزات تولید محصولات بهداشتی به نهاد واسط (شرکت واسط مالی شهریور پنجم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین کند.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اجاره‌بهای آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود. همچنین، پرداخت مبالغ اجاره‌بها و اصل این اوراق در سررسید توسط بانک ملت ضمانت شده است.


صکوک اجاره مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک ملت به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی شهریور پنجم (با مسئولیت محدود) در فرابورس ایران منتشر خواهد شد.


انتهای خبر

0
0