اخبار سایت بورس تهران
1400/05/10
09:49
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۰ مرداد ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت سیمان قاین(سقاین) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۷۷۸۶۱۱مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال( codal.ir )که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.


نمادهای معاملاتی(قلرست)،(قشهد)مشمول رفع گره معاملاتی


نماد معاملاتی شرکت های قند لرستان(قلرست)،شهد(قشهد) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشند.


بازگشایی نماد معاملاتی(شاملا)


نماد معاملاتی شرکت معدنی املاح ایران(شاملا)،با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نماد معاملاتی(رتاپ)


ماد معاملاتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(رتاپ)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(کدما)،(کدماح)


نماد معاملاتی شرکت معدنی دماوند(کدما)با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری معاملات و حق تقدم استفاده نشده شرکت مذکور با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند


توقف نماد (رتاپ۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


تعلیق نماد معاملاتی (غدشت۱)


طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت دشت مرغاب (غدشت۱) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ تعلیق شد.


وقفه معاملاتی نماد (جم پیلن۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت پلی پروپیلن جم - جم پیلن (جم پیلن۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.



انتهای خبر

0
0