اقتصاد آنلاین
1400/06/06
11:13
نگاهی به پرتفوی گروه کارخانجات صنعتی تبرک در مرداد ماه / تبرک سرمایه گذاری جدیدی ثبت نکرد

ارزش بازاری شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در پنجمین ماه سال ۱۴۰۰، به حدود هزار و ۷۳۱میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری جدیدی به ثبت نرساند.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، ارزش بازاری شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک با حدود ۹۶میلیارد تومان افزایش به حدود هزار و ۷۳۱میلیارد تومان رسید. افزایش ۱۱۶میلیارد تومانی ارزش نوش پونه مشهد (از گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر)، بیشترین تاثیر را بر این رشد داشت. در طرف دیگر شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با افت ۱۸میلیارد تومان بیشترین تاثیر منفی را بر پرتفو این شرکت گذاشت. گفتنی است «تبرک» در پنجمین ماه از سال جدید، سرمایه‌گذاری جدیدی انجام نداد.


در پایان مرداد ماه، مالکیت «تبرک» در صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر ، حدود ۴۵درصد رقم خورد. به این ترتیب همچنان این صنعت بیشترین سهم از پرتفوی این نماد را به خود اختصاص داده است.


گروه کشاورزی دامپروری و خدمات وابسته به آن با حدود ۳۴درصد و سایر صنایع با حدود ۱۱درصد در رتبه‌های بعدی مالکیت شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک قرار دارند.


گفتنی است سهام نوش پونه مشهد حدود ۵۰درصد ارزش پرتفو این شرکت را تشکیل می‌دهد. همچنین سهام شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با ۴۹درصد، بانک سینا، تامین سرمایه بانک ملت و گروه اقتصادی کرمان خودرو با کمتر از یک درصد مالکیت در رتبههای بعدی ارزش بازاری پرتفو شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک قرار دارند.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید


تبرک مرداد
پرتفو تبرک مرداد
انتهای خبر

0
0