آکادمی هلاکوئی
1401/05/11
13:40
تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ سه شنبه ۱۱ مرداد

رمزارز چین لینک(LINK) پس از سقوط جفت ارزLUNA-UST…

رمزارز چین لینک(LINK) پس از سقوط جفت ارزLUNA-UST در می ۲۰۲۲(اردیبهشت-خرداد)، دو محدوده قیمتی رنج را شکل داد. محدوده قیمتی بزرگتر از ۹.۳۲ تا ۵.۲۷ دلار امتداد می یابد. محدوده قیمتی کوچکتر نیز بین ۱۳ ژوئن(۲۳ خرداد) و ۱۶ ژوئن(۲۶ خرداد) ایجاد شد و از ۷.۴۹ دلار تا ۵.۲۷ دلار امتداد می یابد.


LINK بدون هیچ گونه شواهد مبنی بر صعود ، در داخل محدوده کوچکتر معامله شد و این دورنگار در ۲۷ جولای(۵ مرداد) تغییر کرد. چین لینک در اثر آن ، ۳۲ درصد افزایش یافت. در نتیجه ، قیمت چین لینک از مرز بالایی این محدوده کوچک تر(۷.۴۹ دلار) و نقطه میانی محدوده بزرگتر (۷.۲۹ دلار) عبور کرد. این رالی همچنین منجر شد که شکاف معاملاتی LINK پر شود.


اگر این رمزارز به بالای سطح ۷.۲۹ دلاری برگردد و در آنجا به ثبات برسد، روند صعودی ادامه خواهد داشت. با فرض اینکه قیمت چین لینک از این امر پیروی کند، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار افزایش ۲۸ درصدی قیمت را داشته باشند که در اثر آن ، مرز بالایی محدوده بزرگتر(۹.۳۲ دلار) مورد امتحان قرار می گیرد.


LINKPERP 2022 08 02 07 49 47 637950056129836870 300x171 - تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ سه شنبه 11 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز LINK/USDT سرمایه گذاران باید منتظر باشند که LINK در بالای سطح ۷.۲۹ دلاری به ثبات برسد تا از روند صعودی این آلت کوین اطمینان حاصل کنند. از سوی دیگر، از دست رفتن این حمایت نشان دهنده ضعف خریداران است.


در چنین شرایطی، گاوها این فرصت را خواهند داشت که پس از عقب نشینی قیمت به سطح ۶.۳۸ دلاری، LINK را افزایش دهند ، اما با بسته شدن کندلی روزانه زیر این سطح، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی مذکور باطل خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0