همفکران
1400/08/03
09:20
تغییر سهام سهامداران عمده/ روی خوش حقوقی ها به فولادی ها...

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز گذشته صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی ملت نزدیک به ۴۰ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، شرکت سامان ساخت آریان ۱۳ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کرد همچنین صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت ۴۹ میلیون از سهام بانک تجارت را خریداری کرد، در بانک شهر اما صندوق نهایت اندیش اقتصاد بیدار ۲ میلیون از سهام این بانک را بفروش رساند.


در دارویی‌ها شخص حقیقی بیش از یک‌میلیون جام دارو را خریداری کرد و شخص حقیقی بیش از یک‌میلیون از سهام داروسازی سبحان انکولوژی را بفروش رساند، همچنین شرکت سرمایه‌گذاری آذر ۷ میلیون از سهام داروسازی شهید قاضی را بفروش رساند.


در فولادی‌ها، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس یک‌میلیون از سهام پارس فولاد سبزوار را خریداری کرد، همچنین صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین‌شهر بیش زا ۲ میلیون از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس را خریداری کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل گهر ۱۹ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را و همچنین شرکت صبا میهن ۲ میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کردند و شرکت ثروت آفرینان آرمان بیش از یک‌میلیون از سهام توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد را خریداری کرد، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل گهر ۵۳ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد و شرکت صبا میهن همچنان خریداری فولاد کاویان است.



انتهای خبر

0
0