سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/30
08:49
#بانکداری 🏦 در گروه بانکی انتشار گزارش 12 ماهه دو نماد وبملت و وتجارت تاثیر مثبتی در رفتار بازار داشته است. به نظر با رسیدن گزارش سایر بانکها، نقد...

#بانکداری



🏦 در گروه بانکی انتشار گزارش ۱۲ ماهه دو نماد وبملت و وتجارت تاثیر مثبتی در رفتار بازار داشته است. به نظر با رسیدن گزارش سایر بانکها، نقدینگی بیشتری راهی این گروه شود. البته بعید به نظر می‌رسد که سودهای محقق شده در سال ۹۹ قابلیت تکرار داشته باشد چراکه بخشی از این سودها غیر عملیاتی است اما به هر جهت بهبود وضعیت ترازنامه بانکها، عاملی برای تقویت سود عملیاتی در سال‌های پیش‌رو خواهد بود.



📈 در این گروه #وتجارت به خط روند نزولی ۷ ماهه درگیر شده است. این سهم در صورت گذر از مقاومت ۲۳۵ – ۲۴۰ تومانی، می‌تواند به مرور تا قیمت‌های ۳۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد. در #وبصادر نیز وضعیت به همین شکل است. این سهم چنانچه بتواند در قیمت‌های بیش از ۲۱۰ تومانی تثبت گردد، هدف ۲۵۰ تومانی را نشانه خواهد گرفت. اما در #وبملت تقاضا ضعیف‌تر و عرضه‌ها سنگین‌تر است. تحولات اخیر مربوط به تسعیر نرخ ارز موجب بدبینی بازار به این سهم شده است. روند حرکتی این سهم درون یک کانال خنثی دنبال می‌شود. بنابراین به فرض حفظ کف ۳۶۰ تومانی، رشد تا قیمت‌های ۴۶۰ تومانی محتمل خواهد بود.



انتهای خبر

0
0