آکادمی هلاکوئی
1400/06/02
08:40
مایکل ون د.پوپ: این چهار آلتکوین به زودی از خواب بیدار می شوند!

مایکل ون د.پوپ (Michaël van de Poppe)، استراتژیست…

مایکل ون د.پوپ (Michaël van de Poppe)، استراتژیست و معامله گر ارزهای رمزنگاری، در تازه ترین اظهار نظر خود گفته است که ریپل، لایت کوین و ۲ آلتکوین دیگر به زودی از خواب زمستانی بیدار می شوند!


این تحلیلگر برجسته به تازگی با انتشار ویدئویی در مقابل ۱۱۶۰۰۰ دنبال کننده خود در یوتیوب مدعی شده است که ریپل (XRP) آماده جهش و ثبت یک رکورد تاریخی جدید است.


“وقتی به ارزش دلاری ریپل نگاه می کنید، در واقع می توانید اکستنشن فیبوناچی را برای ایجاد منطقه هدف بعدی استنباط کنید. بنابراین، وقتی این کار را با استفاده از فیبوناچی اصلاحی انجام می دهیم، به دو تراز قیمت ۲.۸۵ دلار و ۴.۳۰ دلار به عنوان مناطق هدف در رالی بعدی XRP خواهیم رسید. اگر این کار را در چرخه قبلی انجام دهیم نیز به ۲.۶۱۸ [منطقه فیبوناچی] می رسیم. به این ترتیب، می توان اینگونه نتیجه گرفت که به احتمال زیاد، در دوره بعدی افزایش قیمت، XRP به ۴.۳۰ دلار خواهد رسید.”


کوین بعدی مورد اشاره در فهرست ون د.پوپ شبکه معاملات چند ارزی استلار (XLM) است. به گفته این تحلیلگر ارزهای دیجیتال، XLM احتمالا قبل از صعود به بالاترین سطح ۵۲ هفته ای خود در ۰.۷۹ دلار، یک کف قیمت بالاتر در حدود تراز ۰.۳۱ دلار را ثبت می کند.


علاوه بر موارد فوق، ون د.پوپ حرکات قیمتی لایت کوین در جفت معاملاتی آن با بیت کوین (LTC/BTC) را نیز با دقت زیر نظر دارد. وی معتقد است که این شبکه پرداخت همتا به همتا موفق شده است در برابر بیت کوین، بالاتر از یک سطح حمایتی اصلی قرار گیرد و برای ثبت رکوردی جدید در حدود ۰.۰۱ BTC، با ارزش ۵۰۱ دلار آماده شود.


در نهایت، این معامله گر به پلت فرم قرارداد هوشمند تزوس در برابر بیت کوین (XTZ/BTC) اشاره می کند. به گفته او، این جفت ارز در حال کف سازی بوده و اکنون برای افزایش ۶۸ درصدی از سطح قیمت فعلی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۷۷ BTC یا ۳.۸۶ دلار آماده می شود.


“می بینیم که کم کم یک کف قیمت رند در حال تشکیل است که در آن فشار زیادی وارد می شود؛ احتمال اینکه این ارز به شدت به سمت منطقه مقاومتی موجود در حدود ۰.۰۰۰۱۳ BTC یا ۶.۵۲ دلار حرکت کند، بسیار زیاد است. “



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0