آکادمی هلاکوئی
1400/06/24
19:20
دلایل احتمالی رشد دو رقمی توکن‌های دیفای کرو، آوی و سوشی‌سواپ در ۲۴ ساعت اخیر

چندین توکن بزرگ حوزه دیفای طی روز گذشته…

چندین توکن بزرگ حوزه دیفای طی روز گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته اند. Curve ، Aave و SushiSwap شامل برترین های روز هستند.


DeFi یک بخش در حال رشد سریع در صنعت رمزنگاری است که بسیاری از خدمات مالی سنتی مانند وام را ارائه می دهد ، اما واسطه های متمرکز ، مانند بانک ها یا کارگزاران را حذف می کند.


اگرچه Curve ، Aave و SushiSwap همگی دارای دستاوردهای قوی هستند ، اما دلایل این دستاوردها متفاوت است.


Curve ، یک صرافی غیر متمرکز (DEX) که برای دارایی های مشابه مانند استیبل کوین بهینه شده است ، در Arbitrum راه اندازی شده است و به جای تسویه معاملات فردی در شبکه اصلی اتریوم ، عملیات Curve دسته بندی می شود و به صورت دوره ای تسویه می شود ، بنابراین ازدحام و هزینه انجام معاملات کاهش می یابد.


برای توسعه استفاده از ابتکار Curve ، تیم توسعه دهندگان دو مجموعه نقدینگی ایجاد کرده اند که بازدهی بالایی را ارائه می دهد. اولین مورد که “TriCrypto” نامیده می شود ، برای کاربرانی که یکی از سه دارایی زیر را اضافه می کنند ، ۲۷۲ بازدهی را ارائه می دهد :


Tether (USDT), Wrapped Bitcoin( WBTC ), ، Wrapped Ethereum (WETH).


دومین استخر “۲pool” نام دارد و برای کاربرانی که USD یا Tether را سپرده گذاری می کنند ، ۶.۵٪ بازدهی دارد.


همچنین امروز در داخل سازمان خودمختار غیر متمرکز Curve (DAO) رای گیری می شود تا مشخص شود آیا به کاربرانی که به هر دو گروه می پیوندند توکن اضافی داده می شود یا خیر. در صورت تصویب ، توکن های CRV اضافی ، توکن حکمرانی بومی Curve ، در بالای بازده پایه در منحنی قرار می گیرد. این تحولات به احتمال زیاد باعث افزایش ۱۸ درصدی CRV در ۲۴ ساعت گذشته شده است.


SushiSwap ، صرافی غیر متمرکز محبوب که به کاربران امکان ترید ، وام دادن ،و قرض گرفتن را می دهد ، نیز به Arbitrum پیوست. در واقع ، این یکی از غنی ترین پروژه های یکپارچه در DeFi است و امکان عملیات روی Avalanche ، Celo ، Polygon ، Fantom ، Binance Smart Chain را فراهم کرده است.


با این حال ، آخرین جهش ۱۵ درصدی توکن بومی SushiSwap به احتمال زیاد مربوط به فروش اخیر توکن غیر مثلی (NFT) در پلتفرم راه اندازی توکن آن ، Miso است.


دلالان علاقه مند NFT که “Jay Pegs Auto Mart” نامیده می شوند ، می توانند یک کد رزرو DONA را در Miso خریداری کنند. سپس می توانند از این توکن ها برای بازخرید “Kia Sedona NFT ۲۰۰۷” در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱(۳۰ شهریور۱۴۰۰) استفاده کنند.


در مورد Aave ، یک پروتکل تجارت ، وام دادن ،و قرض گرفتن است ، رسانه های اجتماعی و خبرنامه این پلتفرم با اخباری از پروژه ای که به زودی راه اندازی می شود ، سر و صدا کرده است که در حال حاضر توسط تیم Aave به عنوان “[REDACTED] پروتکل” نامیده می شود.


بنیانگذاران و اعضای تیم Aave اشاره کرده اند که این پروژه به کسب درآمد از فعالیت های رسانه های اجتماعی کاربران مربوط می شود.


گذشته از هیاهوی فزاینده در مورد این پروژه ، FRAX ، یک استیبل کوین الگوریتمی نیز به Aave اضافه شده است و به دارندگان اجازه می دهد که دارایی ها را قرض گرفته و وام دهند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0