رمزارز نیوز
1401/05/19
13:00
افزایش ۵۰۰ درصدی حجم شکار نهنگ‌های شیبا اینو!

تجزیه و تحلیل پلتفرم WhaleStats از ۱۰۰ هولدر برتر شیبا اینو، نشان‌دهنده افزایش ۵۱۱ درصدی حجم معاملات در ۲۴… مطالعه مطلب ...

تجزیه و تحلیل پلتفرم WhaleStats از ۱۰۰ هولدر برتر شیبا اینو، نشان‌دهنده افزایش ۵۱۱ درصدی حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته است. همچنین میانگین موجودی و ارزش شیبای این دسته از هولدرها، به ترتیب ۲۶.۵۸ درصد و ۲۴.۱۸ درصد افزایش یافته است.


افزایش حجم معاملات به دنبال افزایش فعالیت‌ها اتفاق می‌افتد. WhaleStats از افزایش ۷۰ درصدی آدرس‌های فعال خبر می‌دهد؛ زیرا نهنگ‌های رمزارزها با میلیاردها شیبا اینو تعامل داشتند. شیبا اینو در حال حاضر با فشار خرید از سوی نهنگ‌ها مواجه بوده و در میان ۱۰ توکن برتر خریداری شده در بین ۲۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته است.


بر اساس گزارش اخیر، یک نهنگ اتریوم به نام BlueWhale۰۱۱۳ که در رتبه ۳۹۵ در پلتفرم قرار دارد، ۳۱۲,۲۸۵,۲۲۵,۶۸۵ شیبا به ارزش ۳,۷۲۲,۴۳۹ دلار خریداری کرده است.


شیبا اینو به تازگی اتحاد تاریخی خود را با The Third Floor (TTF) برای ساخت متاورس خود اعلام کرده است. بنابراین نهنگ‌های اتریوم نیز ممکن است در مورد این پتانسیل خوش‌بین باشند.


پلتفرم IntoTheBlock نیز افزایش ۱۴۲ درصدی در آدرس‌های بزرگ را گزارش داده که به آدرس‌های بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار اشاره دارد. خرید شیبا اینو توسط نهنگ‌ها در حال افزایش است. WhaleStats می‌گوید شیبا در بین ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته در میان پرکاربردترین قراردادهای هوشمند قرار گرفته است. WhaleStats گزارش داده است که ۵۰۰ کیف پول برتر اتریوم اکنون دارای ۶۵۲,۲۶۶,۹۳۰ دلار شیبا هستند.


انتهای خبر

0
0