بورس پرس
1400/06/01
00:00
پرفروش ترین خودروها در ۲۱ کشور و ایران معرفی شدند

خودروهای پرفروش در ۲۱ کشور شامل تویوتا هایلوکس در استرالیا ، تویوتا لندکروز در بحرین، فورد در کانادا، لاویدا فولکس واگن در چین، پژو ۲۰۸ در فرانسه، فوکس واگن گلف و پراید در ایران بودند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بررسی خودروهای پرفروش در ۱۰۴ کشور تا پایان سال ۲۰۱۹ نشان می دهد تویوتا هایلوکس در استرالیا با کسب رتبه اول ، خودروهای هاچ بک، سدان، واگن، شاسی بلند، تراک و ون در ۱۲، ۲۵، ۲۰، ۲۴ و ۳ کشور پرفروش ترین خودروها بودند.


بر اساس این گزارش، تویوتا لندکروز در بحرین، فورد سری اف در کانادا، لاویدا فولکس واگن در چین، پژو ۲۰۸ در فرانسه، فوکس واگن گلف در آلمان رتبه دوم تا ششم بودند .


پراید در ایران، کیا فرونتیه در ایتالیا، فیات پاندا در ژاپن ، هوندا انباکس در لبنان، تویوتا لندکروز در هلند، تسلا ۳ در پاکستان، تویوتا کرولای در روسیه و لادا گرانتا در عربستان نیز در رتبه ۷ تا ۱۵قرار گرفتند.


همچنین هیوندای اکسنت در کره جنوبی، هیوندای گرندور در سوییس، اشکودا اوکتاویای در سوریه،هیوندای توسان در امارات ، تویوتا لندکروز در انگلیس، فورد فیستا و اف آمریکا هم در جایگاه های ۱۶ تا ۲۱ پر فروش ترین خودروها بودند .


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0