مبین تحلیل
1399/09/02
14:30
📌#گزارش_بازار 📆2 آذر 1399 🔸افت 7 هزار واحدی بازار امروز به مراتب شیرین تر از رشد 21 هزار واحدی دیروز بود . به صورتی که اغلب شرکت های قیمت های آ...

📌#گزارش_بازار



📆 ۲ آذر ۱۳۹۹



🔸افت ۷ هزار واحدی بازار امروز به مراتب شیرین تر از رشد ۲۱ هزار واحدی دیروز بود . به صورتی که اغلب شرکت های قیمت های آخرین معامله آن نسبت به میانگین قیمت روزانه بالاتر بود و این نوید بازار مثبت انتظاری روزهای آینده را خواهد داد . باید توجه داشت شاخص امروز در حوالی ساعت ۹:۴۵ دقیقه حدود ۲۸.۸ هزار افت داشت که با توجه به حمایت و تقاضای موثر بیشتر از ۲۰ هزار واحد افت خود را جبران کرد .



🔸تمامی شاخص های مهم امروز( وزنی و هموزن،قیمتی ها )امنفی بودند به جز #شاخص_بازار_اول که اغلب شرکت های بزرگی صنایع فلزی ،شیمیایی و سرمایه گذاری در آن وجود دارد .



🔸حجم معاملات امروز ۲۰ میلیارد برگه سهام و ارزش معاملات ۲۱.۵ هزار میلیارد جزو اتفاقات خوب امروز بوده است. ۱۷۴ نماد معامله شده امروز تراز حقیقی معاملاتی آن مثبت بود که انتظار می رود روزهای آتی تعداد نمادهای با تراز مثبت (منظور حجم خرید حقیقی های بیش از فروش حقیقی ها )بیشتر شود . تعداد نمادهای که سرانه خرید حقیقی نسبت به فروش آن بالاتر بوده حدود ۲۴۵ نماد بورسی بوده است که آمار به شدت جذابی می باشد و در انتها ورود ۴۵ میلیارد تومانی در انتهای بازار با توجه به خروج ۴۳۰ میلیاردی ابتدای روز آمار مطلوب دیگر امروز می باشد .



🔸از جمله اتفاقات بورسی امروز مربوط به جو منفی مربوط به تصویب قیمتی زنجیره فولادی که به احتمال زیاد تعدیل شود . جمع شدن صف فروش #خودروی ها #فولادی ها و صف خرید سنگین معادنی ها مانند #کچاد و #کگهر می باشد. بازگشایی #غگیلا با ۱۰۰ درصد افزایش قیمت پایانی و همراه با بازگشایی ۳۰ درصد قیمت پایانی #تلیسه می باشد .



🔸صنعت مورد توجه امروز مربوط به استخراج کانی های فلزی و زراعت و خدمات وابسته می باشد که اغلب نمادهای آن صف خرید بودند .



🔸تعداد نمادهای که ابتدای روز با قیمت های بالاتر از دیروز (درصد مثبت )باز شدند ۱۴۶ نماد بورسی بود که در انتها بازار به ۲۳۵ نماد بورسی رسید



🔸تعداد نمادهای صف خرید ابتدای روز ۶۴ نماد گزارش شده است که در انتهای بازار به ۱۴۵ نماد رسید



📍#کیا #خفولا #کگهر #سیدکو #بموتو بالاترین سرانه خرید امروز حقیقی ها بودند. نماد #کیا بالاترین سرانه خرید روز جاری را به خود اختصاص داده است .




📍#بنیرو #غنوش #سفاسی #سنیر #شتولی سهامی بودند که روز جاری مورد حمایت خریداران قرار گرفتند . #سفاسی جذاب ترین نماد در این بخش بوده است .



📍ورود پول حقیقی مربوط به نمادهای #دشیمی #قشکر #غبهنوش #کباده #پاکشو بوده است . #دشیمی بهترین آمار مربوط را در این بین داشته است .




📍#ولپارس #گدنا #رافزا #سیدکو #زملارد خریداران حقیقی سهم با قدرت بسیار بالاتری نسبت به فروشندگان سهم وارد سهم شده اند .




📍#سفاسی #بنیرو #حبندر #ولیز #و #سنیر حجم مشکوک امروز بازار را به خود اختصاص داده اند



➖➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0