رمزارز نیوز
1401/06/31
21:00
ثبت رکوردی جدید برای بیت کوین در بحبوحه بازار نزولی!

در حالی که قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل افزایش دوباره نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده با افت… مطالعه مطلب ...

در حالی که قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل افزایش دوباره نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده با افت مواجه شده‌اند، بیت کوین (BTC) به نقطه عطف جدیدی دست یافته است.


حساب توییتری Documenting Bitcoin با استناد به داده‌های جدید منتشرشده توسط شرکت تحلیلی Glassnode، اعلام کرده تعداد آدرسهایی که حداقل ۱ بیت کوین دارند، به رکورد جدید ۹۰۰ هزار آدرس رسیده است. به گفته کارشناسان، این بدان دلیل است که نرخ پذیرش جهانی رمزارزها افزایش یافته و علاوه بر سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی، معامله‌گران خرد نیز به این کلاس دارایی علاقه‌مند شده‌اند.


بیت کوین از زمانی که در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد، چیزی جز حمایت از عموم مردمی که خواهان آزادی مالی هستند، ندیده است. همین موضوع نیز منجر به افزایش آدرس کیف پول‌ها با وجود شرایط نزولی بازار شده است.


داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت تحلیلی Messari نیز این موضوع را تایید می‌کنند. به گزارش Messari، تا زمان انتشار این خبر، ۴۲٫۸ میلیون آدرس کیف پول حاوی بیت کوین وجود دارد. از این تعداد، ۹۰۳،۶۱۵ آدرس حداقل ۱ بیت کوین دارند که حدود ۲ درصد از کل آدرس‌ها را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، ۱۵،۹۴۰ آدرس نیز حداقل ۱۰۰ بیت کوین دارند.


در این میان، تعداد آدرس نهنگ‌ها با موجودی بیش از ۱۰ میلیون دلار بیت کوین، در حال حاضر ۴،۱۲۳ آدرس است. تنها ۵ آدرس نهنگ نیز حداقل ۱۰۰ هزار بیت کوین (۱٫۹ میلیارد دلار) دارند.


انتهای خبر

0
0