بورس۲۴
1401/12/08
10:58
«بکاب» در یک قدمی ثبت افزایش سرمایه

وادی خیل گفت: با توجه به میزان سود و زیان جوشکاب یزد، درصدد افزایش سرمایه به صورت تدریجی هستیم، به طوری که این موضوع در مرحله قبل از ثبت قرار دارد.

«بکاب» در یک قدمی ثبت افزایش سرمایه

بورس۲۴ : وادی خیل گفت: با توجه به میزان سود و زیان جوشکاب یزد، درصدد افزایش سرمایه به صورت تدریجی هستیم، به طوری که این موضوع در مرحله قبل از ثبت قرار دارد.


عاتکه وادی خیل مدیرعامل صنایع جوشکاب یزد با اشاره به سیاست های توسعه ای و درآمدزایی از برنامه افزایش سرمایه بکاب به صورت مرحله ای خبر داد و به بورس۲۴ اظهار داشت: بنابر شرایط حاکم بر بازار، خواهان ایجاد سود و بهرمندی از افزایش سرمایه بوده به همین منظور موضوع مربوطه به صورت تدریجی، اعمال و اجرایی خواهد شد.


وی حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات را از دیگر برنامه های آتی بکاب عنوان کرد و گفت: مانع اصلی این حضور، تحریم های حوزه بانکی بوده بنابراین مقرر شده تا برنامه ای را همسو با سیاست های FATF تدوین و اجرایی کنیم.


وادی خیل در ادامه از تسهیلات اخذ شده ۱۸ درصدی جوشکاب یزد از بانک ملی خبر داد و گفت: برخی سهامداران علت زیان بکاب را این وام می دانند که باید گفت مبلغ آن چندان بزرگ به شمار نمی رود و در هزینه مالی ۱۱۳ میلیون تومانی شرکت اثرگذاری چندانی ندارد.


وی یادآور شد: میزان مانده تسهلات بکاب نیز حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.


مدیرعامل جوشکاب یزد یکی از برنامه های سال ۱۴۰۲ این شرکت را ورود به تولیدات تازه و تنوع سبد محصولات دانست و گفت: یکی از امتیازات جوشکاب یزد در بازار، نوع عایق محصولات است که بالاترین انعطاف، مقاومت و استحکام را در شرایط دارد؛ لذا این موضوع به عنوان یکی از اهداف تولید و توسعه فروش قرار گرفته تا بتوان صنایع و بازارهای گوناگون از جمله آسانسور، پمپ بنزین، پالایشگاهی، آب، فاضلاب و..... را افزایش داده و در اختیار گرفت.

انتهای خبر

0
0