آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
09:10
بیتفینکس ارائه خدمات به کاربران انتاریو را از اول مارس به حالت تعلیق در می آورد

صرافی بزرگ بیتفینکس (Bitfinex) از تعلیق ارائه خدمات…

صرافی بزرگ بیتفینکس (Bitfinex) از تعلیق ارائه خدمات به مشتریان خود در انتاریوی کانادا خبر داده است. علاوه بر این، این صرافی به مشتریان مستقر در انتاریوی خود دستور داده است تا وجوه خود را تا اول مارس (۱۰ اسفند) برداشت نمایند.


تعلیق خدمات


طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط صرافی بیفینکس، کلیه خدمات این صرافی در انتاریو از اول مارس (۱۰ اسفند) به حالت تعلیق درخواهد آمد. پس از این زمان، تغییرات متعاقب در سیاست های این پلتفرم بلافاصله به مرحله اجرا در خواهد آمد. در مرحله نخست، کلیه حساب‌های خالی متعلق به کاربران مستقر در انتاریو فورا بسته می شوند. سپس، مشتریان اهل انتاریو که فعلا هیچ پوزیشن بازی در بازارهای همتا به همتای بیتفینکس ندارند، دسترسی خود را به این بازارها از دست خواهند داد. در نهایت، پوزیشن های مارجین بلافاصله از دسترس آن دسته از مشتریان اهل انتاریو که از قبل پوزیشن باز ندارند خارج می شوند.


در این “اطلاعیه مهم” به دلایل احتمالی این تغییرات و تعلیق ناگهانی خدمات هیچ اشاره ای نشده است.


هرچند ممنوعیت ارائه خدمات به ساکنان انتاریو توسط بیتفینکس را می توان به فشارهای نظارتی منطقه نسبت داد که مدت هاست متوجه این صرافی شده است. در سال ۲۰۱۸، لتیتیا جیمز ( Letitia James)، دادستان کل نیویورک، پرونده ای علیه تتر و شرکت مادر آن یعنی iFinex مطرح کرد که شرکت مادر بیتفینکس نیز هست. در این دعوی تتر متهم شده بود که برای کمک به جبران زیان های بیتفینکس، تتر یک وام ۷۵۰ میلیون دلاری به آن اعطا کرده است. در فوریه سال گذشته (بهمن ۹۹)، بیتفینکس آن وام را به طور کامل بازپرداخت نمود. با این حال، در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ماه)، کمیسیون معاملات آتی کالا آن را به پرداخت ۱.۵ میلیون دلار جریمه به دلیل شرکت در معاملات غیرقانونی و عدم ثبت به عنوان یک شرکت فعال در کمیسیون آتی محکوم کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0