اقتصاد آنلاین
1400/07/25
10:01
سنگین ترین صف های خرید و فروش / فلزات اساسی با تقاضای خرید ۳۷۰میلیارد تومانی همراه شدند

خالص سفارشات خرید سهام به ۶۴۵میلیارد تومان می‌رسد. «فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف تمحرکه به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۴۵میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «انرژی۳»، «فاسمین» و «کروی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایر اشخاص بورس انرژی ۳۳۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «ثقزوی»، «وشمال» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۲۰میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۰۰میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت ماشین سازی نیرو محرکه با نماد (تمحرکه) به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۶۵میلیارد تومانی همراه است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

1122
انتهای خبر

0
0