بورس نیوز
1400/02/06
11:23
سود "اعتلا" از خرید و فروش سهام چند شرکت بورسی

شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

خواندن ۲ دقیقه



به گزارش بورس نیوز ، شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز با سرمایه یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یادشده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۷۱۴ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹ هزار و ۷۷۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.


بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال به ۲ هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز نیز با کاهش ۴۸۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال معادل ۹ هزار و ۲۸۸ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال محاسبه شد.


"اعتلا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۲۰ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال به مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال خریداری کرد.



بیشتر بخوانید: "اعتلا" از زمان سوددهی گفت

انتهای خبر

0
0