فرارسانه
1401/05/31
18:30
#دور_دنیا_با_فرارسانه 🔰طلاق سهام و اقتصاد آشتی‌ناپذیر نیست 🖌به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، وال استریت ژورنال در مقاله‌ای نوشت: ☸️ یک آ...

#دور_دنیا_با_فرارسانه




🔰طلاق سهام و اقتصاد آشتی‌ناپذیر نیست



🖌به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، وال استریت ژورنال در مقاله‌ای نوشت:



☸️ یک آزمایش فکری انجام دهیم. اقتصادی را تصور کنیم که در آن بیکاری به کمترین میزانی که تا کنون دیده شده رسیده است. رشد پایینی پیش‌بینی می‌شود، نرخ بهره کاهش یافته و سهام بالاست. سه سال جلو برویم به اقتصادی که چندان بزرگ‌تر از قبل نیست می‌رسیم، بیکاری اندکی آهسته‌تر شده است، پیش‌بینی رشد خیلی پایین‌تر است و نرخ بهره در حال افزایش یافتن است. سهام و دیگر دارایی‌های پرریسک باید کجا باشند؟




☸️پاسخ درست، حداقل بر اساس اینکه سهام واقعا کجا هستند، سه برابر شدن است. اقتصادی که در ابتدا از آن صحبت شد سال ۲۰۱۹بود و اقتصاد امروز به نظر از جنبه هر شاخصی برای سرمایه‌گذاران بدتر است. البته به جز سودی که توسط شرکت‌ها ایجاد می‌شود.


.


.


.


☸️نه اینکه اقتصاد کلا بی‌ربط باشد. در مقطعی کوتاه در ۲۰۲۰، تورم برای سهام افتضاح بود و در این سال فدرال رزو تهاجمی در ترکیب با تولید نگرانی‌های جدید درباره کوبش ۲۰ درصدی اس اند پی ۵۰۰، عمدتا در اثر کاهش ارزش وضع بدی را ایجاد کرد. اما مادامی که درآمدهای قوی وجود دارد و قرار است همین طور بماند، زیرسازی قدرتمندی برای سهام وجود دارد.



متن کامل ترجمه اختصاصی فرابورس را بخوانید ⬇️



https://bit.ly/۳AAp۴pV



انتهای خبر

0
0